fallback

AOC е номер 1 в света при геймърските монитори

Компанията предлага геймърски монитори за всеки бюджет и изисквания

08:30 | 13.01.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

AOC AGON AG493UCX: изключителен супер-широк геймърски дисплей с диагонал 49”, 120 Hz, 1 ms MPRT, AMD FreeSync Premium Pro, USB-C вход и KVM превключвател

 

Специалистът при дисплеите AOC обяви, че според последните данни за пазара от Context, през третото тримесечие на 2020 г. компанията продължава да държи първото място по пазарен дял при геймърските монитори (120Hz и повече) в Европа, който възлиза на 27%. Така водещата позиция на AOC в този пазарен сегмент се запазва от Q3-2019 г.

В допълнение, според IDC Quarterly Gaming Tracker Q2 2020, AOC има и най-големия пазарен дял (20%) при геймърските монитори в световен мащаб. Мониторите за игра се дефинират като монитори със 100 Hz честота на опресняване или повече, които са необходими на състезателните играчи, за им осигурят най-бързо и плавно преживяване и най-голям шанс за победа на опонентите.

AOC предлага геймърски монитори за всеки бюджет и изисквания. Портфолиото покрива голям спектър от размери – от 21,5” до 49”, различни съотношения (16:9, 21:9, 32:9), резолюции от Full HD до Ultra HD и по-високи (5120x1440), с честоти на опресняване до 240 Hz и време за реакция от 0,5 ms.

Пазарът на геймърски монитори се разшири рязко през последното тримесечие. Обемът на продажбите нарасна със 126% в сравнение със същото тримесечие на миналата година.

С пускането на своя първи геймърски монитор през 2014 г. и премиум марката за геймъри AGON през 2016 г., AOC не е новак в тази ниша и разбира страстите и желанията на играчите. AOC си партнира с успешни организации за електронни спортове като G2 Esports и спонсорира различни геймърски събития в цяла Европа, включително Red Bull и ESL турнири, където доказва, че нейните геймърски монитори са достойни за голяма сцена и за най-елитните играчи.

Сред факторите, които допринасят за огромния успех на AOC, е многократно награждаваната серия G2, пусната миналата година, която получи одобренията на геймърите и спечели голям брой награди, включително „Най-добър монитор за игри” и „Най-добър бюджетен монитор за игри“ за  24” модел 24G2U със 144 Hz честота на опресняване и IPS с живи цветове.

В Европа AOC увеличи водещия си пазарен дял от 23% през Q3-2019 до 27% през Q3-2020 с 4% нарастване година за година и 6% от предишното тримесечие (Q2-2020). Този чудесен успех се вижда и в увеличението на обема продадени монитори от AOC със 167% година за година, докато пазарът нараства със 126% за същия период. AOC достигна първата позиция на пазара в повечето европейски страни с пазарен дял, възлизащ на впечатляващите 49% в някои от тях. В 18 от страните/регионите AOC има пазарен дял твърдо над 25% при геймърските монитори, което означава, че един от всеки четири продадени геймърски монитора, носи марката AOC.

„През последното тримесечие постигнахме най-големия обем продажби на пазара на геймърски монитори в Европа и изпращаме голяма благодарност на нашите клиенти. Същата тенденция важи за целия свят, където станахме номер едно марка за гейминг монитори. AOC продължава да разработва монитори за игри с върхови технологии под марките AOC Gaming за масови потребители и AGON за премиум клиенти и това ни прави първи избор за клиентите, когато търсят геймърски монитор,” каза Щефан Зомер, директор „Маркетинг и бизнес управление“ за Европа.

Щефан Зомер, директор „Маркетинг и бизнес управление“ за Европа

В България пазарът на геймърски монитори през Q3-2020 нарасна с впечатляващите 91% година за година, докато AOC отбеляза по-бърз ръст със 107% за същия период. В сравнение с предишното тримесечие (Q2-2020), както и с миналата година (Q3-2019), пазарният дял на AOC се е увеличил съответно с 2% и 4%, достигайки 24%. Това означава, че AOC запазва втората си позиция на пазара.

„Клиентите в България оценяват последните предложения на AOC, ориентирани към потребители с по-ограничен бюджет от линията G2 и в момента сме втори на пазара, държейки почти една трета от него. Дори в трудни времена като тези успяхме да увеличим нашия пазарен дял с 4%, така че изказваме огромни благодарности на нашите клиенти,” каза Кристиан Букур, директор „Продажби“ за AOC &  MMD за югоизточна Европа.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:22 | 14.09.22 г.
fallback