fallback

Интелигентна платформа навлиза на пазара на градски доставки в София

Миксът от логистична и софтуерна компания при Berry City Courier прави процеса изцяло автоматичен, посочи нейният основател и изпълнителен директор

12:49 | 19.04.21 г.

Интелигентна платформа за доставки разкри амбициите си да завладее пазара на градски доставки в София до края на годината. Berry City Courier е микс от логистична и софтуерна компания, чиято цел е да улесни процеса по доставка, като го направи изцяло автоматичен. Това заяви Виктор Ерменков, основател и изпълнителен директор на Berry City Courier, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria, в предаването Update.

"Аз съм софтуерен програмист и се опитвам да реша проблемите чрез тези знания. Спецификите на нашата работа са свързани със сложността на процеса по доставка до крайния потребител. Хората в България са много динамични и е много трудно куриерът да дойде точно когато на клиента му е удобно. Тук идва нашата задача. Ние се стараем клиентът да има информация в колко часа точно ще пристигне неговата поръчка", информира той.

От думите на Виктор Ерменков стана ясно, че са успели да създадат платформа, която е напълно автоматизирана.

"Все още има нужда от намесата на човек, но целият процес от това да влезе заявка, да се обработи и да се изпрати към куриера става напълно автоматично", уточни той и добави, че ролята на Berry City Courier е на софтуерен посредник между търговеца и куриера.

Децентрализация на доставките е нещото, което различава платформата от останалите компании.

"Те работят с два тура – един събирателен, при който минава куриерът и събира пратките. Вторият тур е свързан с доставката на пратките до адреса на клиента. Ние, от друга страна, занасяме пратката от точка А до точка Б, като така се избягва нуждата от логистични центрове и нощни смени", посочи организацията на работа Виктор Ерменков.

Той разкри, че в момента се работи с няколко куриери, като Berry City Courier е в процес на привличане на повече търговци.

"Целта ни през тази година е направим бранда ни все по-разпознаваем и да се установим като име за градска доставка в София и да правим по 3000-4000 пратки на месец до края на годината", коментира амбициите на компанията Виктор Ерменков.

Печели ли се от доставки? Каква е ролята на „умния диспечер“?

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването Update гледайте тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:26 | 13.09.22 г.
fallback