fallback

Apple ще промотира Siri и Apple Music в първия си спортен стрийминг на живо

Компанията залага на експанзията на своите услуги

16:31 | 08.04.22 г.

Първите стъпки на Apple в предаване на спорт на живо ще бъдат направени този петък, когато тя ще излъчи в Apple TV+ два мача от Висшата бейзболна лига (MLB), пише CNBC.

Шоуто „Friday Night Baseball”, продуцирано от MLB Network, ще бъде достъпно без абонамент за Apple TV+ засега, обяви технологичният гигант.

Излъчването ще свързва няколко екранни връзки с продукти на Apple, включително графики, подчертаващи музика, достъпна в Apple Music, както и бейзболна викторина със Siri.

Безплатната премиера на „Friday Night Baseball” подчертава стратегията на компанията по отношение на маркетинга на нейните стрийминг услуги пред потенциални абонати. Промоцията на други услуги на Apple в стрийма също така подчертава силното базирано на продукти партньорство с MLB.

Петъчната премиера е част от усилията на Apple да използва успеха на своя iPhone и паричния поток, който генерира, за да направи експанзия в онлайн услугите. Apple представи Apple TV+ през 2019 г. за 5 долара на месец, а първоначално се фокусира върху високобюджетни предавания и филми.

Събитието днес също така е тест дали стратегията на Apple да предлага TV+  на платформи, които не са на Apple, като гейминг конзоли например, може значително да увеличи публиката ѝ. Въпреки че броят на абонатите на Apple TV+ не се разкрива официално, един от филмите ѝ – „Coda”, спечели „Оскар“ за най-добра продукция.

Apple и професионалната бейзболна лига споделят дълга история: MLB пусна едно от първите приложения за iPhone през 2008 г.

Двата мача, които Apple ще излъчи за начало, ще са достъпни само в нейната услуга, а не чрез местна кабелна мрежа или през стрийминг услугата на MLB. Освен това ще се предлагат на международния пазар, включително в Япония, Канада, Южна Корея и Великобритания.

Технологичният гигант сподели, че ще излъчва седмични предавания за предстоящите игри и дневни обзори на случващото се в лигата.

Въпреки че това е първото излъчване на живо на спортно събитие от Apple, други стрийминг услуги експериментират с добавянето на подобни услуги, за да получат достъп до по-голяма аудитория. През 2019 г. Amazon излъчи няколко игри на отбора Yankees и игри от „Thursday Night Football”. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:50 | 13.09.22 г.
fallback