fallback

Kyndryl: Компаниите трябва да се трансформират иновативно

Кризата в Украйна увеличи хакерските атаки и пробивите в компаниите, което ще доведе до увеличаване на бюджетите им за инфраструктура, казва Александър Николов

09:41 | 10.04.22 г. 1

Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Бизнесите трябва да се научат да са устойчиви на сътресения и това неминуемо минава през технологични решения. Бизнесът трябва да е съхранен, данните да са защитени и процесите да са гъвкави и адаптирани спрямо нуждите. Това каза Александър Николов, изп. директор на Kyndryl  България, в предаването "UpDate" на Bloomberg TV Bulgaria.

"Ситуацията и кризата в Украйна неминуемо влияе в цялостния мащаб на IT инфраструктурата. Едно от нещата, които виждаме е увеличението на хакерските атаки и пробивите в компаниите, което неминуемо ще доведе до увеличаване на бюджетите за инфраструктура на всички компании, които използвдат информационни решения. Най-важното е те да могат да запазят своя бизнес и когато се случи нещо те да могат да се възстановят максимално бързо".

Приоритетите от страна на бизнеса са направени, те са готови да инвестират, търсят правилните партньорства, за да могат да сключат дългосрочни договори за осъществяване на техните цели, заяви Александър Николов.

Думата трансформация много дълги години се използва, но е много важно трансформацията да бъде водена ръка за ръка с иновация. Всеки процес може да бъде променян, адаптиран или частично дигитализиран, но когато имаме иновация и от край до край решението е наистина доказано, че ще работи и ще обслужва в бъдещето нуждите на дадената компания, това е ценното и важното, каза гостът.

"Тук Kyndryl е правилното решение да може да предостави първо ноу хау на ниво бизнес, защото ние имаме опита от над 60 държави в света, над 4000 клиента в дългогодишни партньорства и знаем кои са добрите практики. Те могат да бъдат конвертирани в решения за нашите клиенти, за да имат те успешен бизнес".

По отношение на ускоряващата се инфлация гостът каза, че фокусът на бизнеса на Kyndryl е иновациите и таргетиране на нуждите на нашите клиенти и преодолявването на предизвикателства като инфлацията и геополитически напрежения минава през нови решения. "Новите решения не са старите системи и платформи, а нещо, което трябва да бъде различно и приложено във всеки един бизнес, без значение дали е производство или застрахователен бизнес. Те трябва да се променят много бързо и тук ключовото предимство на Kyndryl е, че ние работим с тези иновативни технологии и можем да сме полезни на своите клиенти".

Относно целите, които компанията си поставя за България гостът каза, че те са свързани с развиване на капацитет, център от хора, знания, за да могат да се адресират нуждите на клиентите в световен мащаб. "Вярваме, че България е остров на експертиза и хора със знания, които могат да развиват точно тази ниша, която в момента е много важна в регионален и в световен мащаб".

"Центровете за развитие, които в момента ние изграждаме и хората, които ще назначим в следващите месеци и години, ще обогатят знанието и портфолиото на компанията с всички необходими инструменти и знания, необходими на нашите клиенти, за да направят промяната, която е изключително необходима в настоящия момент".

Дългосрочната ни цел в България е инвестиция, набиране на експертиза, на хора, на знания от най-високо ниво. Така че Kyndryl България ще се позиционира като консултант, имплементатор, дизайнер на решенията на нашите клиенти в регионален и световен мащаб.  

След раздялата с IBM, обясни събеседникът, "Kyndryl България е част от Kyndryl семейството в световен мащаб, където сме повече от 90 хиляди експерта, работейки в името на информационните технологии и да поддържаме критични системи и приложения за нашите клиенти".

"В България дружеството бе установено миналата година и официално от ноември месец бе отделено от IBM и оперираме на пазара с. всички съществуващи договори, които имаме и тови такива".

Дружеството е глобална компания с над 90 хиляди човека, но всъщност е "най-горемият стартъп в света", подчерта Николов. "Това е прецедент на пазара. Носейки знанието, умението, партньорството в годините, ние всъщност имаме мисловният модел и нагласата да бъдем близо до клиентите и да предоставяме адаптирани решения, специално за нуждите на нашите клиенти. В тази съвкупност от двата свята - знанията, уменията и опита от една страна и мисленето по иновативен начин от другата страна, за да предоставя най-доброто за клиента - това е Kyndryl".

"В България центърът, който е установен, расте непрекъснато и ние имаме възможността да наемаме всеки ден нови хора на нови длъжности за локални позиции, както и за регионални. Дори в момента има над 35 позиции, с които ние се опитваме ежедневно да привлечем нови кадри, хора, които имат опит и такива, които имат иновации в начина си на мислене. В съчетанието на опита и иновативното мислене се опитваме да бъдем по-интересна компания и за нашите служители".

Вижте целия коментар във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "UpDate" може да гледате тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:00 | 13.09.22 г.
fallback