Конференцията ONLINE ADVERTISING BULGARIA се завръща на 23 юни в София.
Тази година фокусът ще бъде върху три области всяка със свой панел: електронна търговия, Brands&Digital и SEO. Затова конференцията ще представлява интерес за brand managers, предприемачи, маркетинг мениджъри, дигитални стратези, SEO специалисти и всички, които работят или искат да работят в сферата на дигиталния маркетинг. Сред участниците в ще бъдат: Google, NESCAFÉ, Facebook, Superhosting, Memotion, Sport Depot, Stenik, REMIXSHOP.
Online Advertising конференацият обхваща всички области на онлайн рекламата: дигитален маркетинг, маркетинг на съдържанието, АppStore оптимизация, PPC, SEO, Google Ads, Facebook Ads.
Досега Online Advertising конференцията винаги e получавала добра оценка от аудиторията и 96% от участниците в нея станаха редовни посетители.
Какво Ви очаква:
- 10+ часа полезно съдържание;
- 500+ участници;
- EXPO зона;
- networking с топ лектори, онлайн търговци и предприемачи;
Cъщо така, вече са ясни първите трима лектори. Запознайте се с Генадий Воробьов — основател и главен изпълнителен директор на Netpeak България, Сами Хоссни — съосновател NODAYSOFF ACADEMY, Петър Николов — основател Mobilio.
Получете свежи идеи от най-добрите експерти в света на дигиталния маркетинг, споделете ги с екипа си и приложете най-ярките от тях.
Не пропускайте Online Advertising конференцията!
Желаещите могат да се възползват от промоционален код Investor-OA за 10% намаление*.
*Важно: отстъпката не важи за категория билети "1 + 1" (за тази категория билети е в сила постоянна отстъпка от 20%).
Своя билет може да купите тук: "КУПИ БИЛЕТ"
Организатори: Octopus Events и Netpeak България


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Защо Германия иска развод с Китай
Дженифър Анистън ще прекара Коледа с новия си
Марго Роби разкри защо не говори много за сина си