fallback

УниКредит Булбанк: Дигиталните канали са основен инструмент за разплащания на клиентите ни

Почти 95% от всички плащания преминават през Булбанк Онлайн и Булбанк Мобайл

13:52 | 17.05.22 г.
Автор - снимка
Създател

В отговор на постоянното усъвършенстване на дигиталните услуги все повече потребители предпочитат възможностите на дигиталните банкови плащания. Ясно доказателство за това са и ръстовете в плащанията през мобилното банкиране Булбанк Мобайл.

За първото тримесечие на 2022 г. общата сума на преводите през този канал е нараснала с 37% спрямо 2021 г. Една от най-използваните функционалности през мобилното приложение за плащане на комунални задължения, също бележи сериозно нарастване, като сумата на платените битови сметки за първите три месеца на 2022 г. е с почти 40% повече спрямо предходната година.

За да подпомогне този резултат, банката направи редица подобрения в услугата, включително и разширяване на списъка с комунални доставчици, които вече надхвърлят 500.

По данни на банката през първото тримесечие на 2022 г. средната сума на платена комунална сметка през Булбанк Мобайл е 70 лева, което е с 15% повече спрямо първите три месеца на 2021 г., когато е била средно 60 лева.

През февруари 2022 г. на национално ниво влязоха в сила подобрения в платежната система на Борика (Бисера 6+), които целяха по-бързото изпълнение на междубанковите разплащания в лева. Преди въвеждане на промените обработката на този тип плащания се случваха три пъти дневно, в интервала от 8:00 до 17:00, докато днес клиентите имат възможност да наредят своя превод в часовия диапазон от 8:00 до 20:00, като тяхното плащане ще бъде изпълнено в рамките на един час.

От април 2022 г. УниКредит въведе още по-бърз процес за своите клиенти, които нареждат плащания от банката, като ги изпраща за обработка на всеки 5 минути, което допълнително стимулира този тип преводи. За съпоставка, през първите три месеца на 2022 г. сумата на междубанковите кредитни преводи в лева, наредени през Булбанк Мобайл, нараства с почти 40%.

„В процеса по дигитализиране на продукти и услуги в УниКредит Булбанк се ръководим от разбирането си да предлагаме максимално ефективно потребителско обслужване. Клиентите ни да започнат един процес дигитално и да го финализират за оптимално кратко време, напълно спокойни за своите средства. Щастливи сме, че отчитаме значителен ръст при ползването на дигиталните канали на банката, което е ясна индикация, че се движим в правилната посока“, коментира Виктор Стоянов, директор "Дистанционни услуги и дигитални канали".

Виктор Стоянов, директор "Дистанционни услуги и дигитални канали" в УниКредит Булбанк 

През 2021 г. УниКредит Булбанк внедри в мобилното си приложение и редица нови възможности, някои от тях предлагащи повече опции за плащания като „Международни SEPA преводи” и „Превод по мобилен номер“. Тези две нови функционалности дадоха силен тласък на преводите през годината и създават възможност за допълнително развитие на дистанционните плащания.

Пълната информация за наличните функционалности и възможности на Булбанк Мобайл, можете да откриете ТУК.

В YouTube канала на Уникредит Булбанк е достъпно и видеосъдържание за всяка една функционалност и актуална информация.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 01:48 | 14.09.22 г.
fallback