fallback

Comcast не успя да запише ръст на броя на абонатите на услугите си

Бизнесът с тематични паркове обаче се представя добре

16:57 | 28.07.22 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Comcast заяви, че ръстът на броя на абонатите на стрийминг и широколентовия ѝ бизнес е останал без изменение през второто тримесечие. Новината доведе до понижение на цената на акциите на медийния гигант с около 6%, предава Ройтерс.

Компанията отчете общо 13 млн. плащащи абонати на стрийминг платформата Peacock – толкова, колкото бяха и през преходния отчетен период. През април Comcast предупреди, че увеличението на абонатите ще е „по-скромно“ до последната част от годината, когато се очаква да пусне повее филми и да предложи спортно съдържание на живо в услугата.

Comcast, най-големият американски кабелен оператор, който притежава NBCUniversal и има тематични паркове по целия свят, е изправена пред все по-голямата конкуренция на своите стрийминг и интернет услуги.

Ръстът на броя на абонатите на широколентови услуги се сви на годишна база през всяко от последните три тримесечия. Компанията отдава това забавяне отчасти на по-малкото хора, които сменят домовете си. Comcast отбеляза рекорден ръст в това направление в началото на пандемията.

Общите приходи на Comcast са нараснали с 5,1% до 30,02 млрд. долара през тримесечието. Сумата се оказа над средната прогноза на анализаторите за 29,68 млрд. долара по данни на Refinitiv.

Приходите на кабелния бизнес, който включва широколентовите услуги, са се увеличили с 3,7% до 16,6 млрд. долара, колкото очакваха анализаторите.

Приходите на NBCUniversal са скочили с 18,7% през тримесечието, достигайки 9,45 млрд. долара, над прогнозата за 9,02 млрд. долара. Това беше подпомогнато от силното представяне на бизнеса със студиа на NBCUniversal, боксофис представянето на „Джурасик свят: Господство“, както и от множеството посещения на тематичните паркове.

Приходите на подразделението за тематични паркове са се увеличили с 64,8%, въпреки че Universal Beijing Resort беше затворен през по-голямата част от тримесечието заради новото огнище на Covid-19 в китайската столица.

Нетната печалба на Comcast обаче се е свила до 3,4 млрд. долара, или 76 цента на акция спрямо 3,74 млрд. долара, или 80 цента на акция, година по-рано.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:46 | 12.09.22 г.
fallback