Европейският парламент пусна в своя канал в социалната мрежа YouТube клип със спортна тематика (състезание по колоездене тип Tour de France), целящ да увеличи осведомеността на избирателите относно провеждането на европейските избори в периода между 4 и 7 юни 2009 г.
Клипът е един от трите клипа, които ЕП качи в YouТube през месец май. Те са насочени към младите избиратели и тези, които ще гласуват за първи път, като съдържанието им е съответно пригодено към тези аудитории, се посочва в съобщението.
Клиповете са част от онлайн комуникационната кампания относно европейските избори, която ЕП провежда в момента.
Клиповете използват популярни попкултурни кодове като филми на ужасите, гангстерски филми и изключително популярния в цяла Европа Tour de France, подчертавайки, че по всяко време, дори и при специални обстоятелства, винаги има време за гласуване.


Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
Димитър Манолов: Не ми харесва, че са замразени обезщетенията за безработица