fallback

Германската медийна група Axel Springer засилва позициите си в интернет

Заедно с маркетинговата PubliGroupe групата купува част от голяма платформа за онлайн реклама

19:06 | 04.08.09 г.
Автор - снимка
Създател

Германската медийна група Axel Springer и швейцарската маркетингова група PubliGroupe обявиха, че заедно ще придобият половината от интернет рекламната платформа Digital Window, предаде АФП.

Платформата, която за финансовата 2008/2009 г. е генерирала приходи от 40 млн. евро, е един от факторите с най-решаващо значение на рекламния интернет пазар във Великобритания. Тя позволява на компаниите както да се рекламират, така и да продават продукти онлайн.

Съвместната компания, която ще е новият собственик на част от капитала на Digital Window, ще е 52,5% собственост на медийния гигант и 47,5% - на PubliGroupe. Закупуваният дял възлиза на 50,1 на сто. Останалите акции ще продължат да бъдат собственост на основателите на платформата.

Размерът на транзакцията, която подлежи на одобрението на регулаторните органи в съответните страни, не се съобщава.

Axel Springer е основна през 1946 г. и в момента е най-големият издател на вестници и третият най-голям на списания в Германия. Според информация на компанията тя развива дейност в 35 страни по света, има общо 200 издания, над 60 от тях присъстват и в интернет. Приходите й за миналата година възлизат на 2,729 млрд. евро.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:01 | 08.09.22 г.
fallback