Европейците използват все повече устройства през деня, за да задоволят необходимостта си от информация и комуникация. Те се радват на свободата да използват различни дигитални услуги посредством различни устройства. Близо 60 на сто посочват, че използват повече от един екран за една и съща дигитална активност, разкрива нов доклад на Ericsson.
На първо място сред нещата, вършени на няколко екрана, стои сърфирането в интернет, а след него се нареждат изпращането на съобщения/чат, слушането на музика и социалните мрежи.
Прехвърлянето от екран на екран е пряко свързано с промяната в локацията на потребителя. Хората, които често се местят през деня, редовно използват различни устройства, за да получат достъп до различни услуги.
Докладът показва, че възможността за достъп до информация и комуникация навсякъде по всяко време е особено важна за потребителите.
Всъщност фактът, че хората използва дигитални услуги на множество екрани прави необходимостта от синхронизизацията на информацията и съдържанието между самите джаджи все по-необходима и важна. Това се случва осново чрез облачни услуги и синхронизиране на календари, графици и уеб браузъри.
Използването на няколко екрана се отразява на телевизионните услуги, които стават все по-малко привлекателни за потребителите. Основни фактори за това са мобилните платформи за видео по заявка, нарастващото качествено съдържание, достъпно през тях, и добрата връзка благодарение на широколентовия интернет. Това съответно води и до промяна в потребителското поведение.
Според Ericsson потребителите, които гледат видео през смартфоните си, са увеличили значително седмичното потребление на този тип продукти през 2014 г.
Гледането през мобилни платформи не се ограничава до кратки клипове. В Испания и Франция например близо 50 на сто от хората, които гледат видео през телефоните си, гледат и традиционна телевизия.
Потребителите на смартфони гледат средно по четири часа видео съдържание седмично през такива платформи.
Видеото доминира, когато говорим за двигателите на трафика през мобилни приложения, разкриват от Ericsson. Компанията е проучила кои са 25-те най-популярни приложения за Android в 6 европейски страни през февруари 2015 г. и е установила пропорциите на мобилния трафик, генериран през петте топ предложения.
В петте държави - Великобритания, Полша, Франция, Италия, Швеция и Русия, петте топ приложения са генерирали огромна част от мобилния трафик през приложения. Това показва промяната в потребителските навици и как гледането на повече видео и телевизия през смартфоните води до повече трафик.
И в петте страни социалните мрежи, видео приложенията и тези за комуникация, са сред най-популярните. Например в Швеция услугата за музикален стрийминг Spotify е много известна, докато в Русия на такава популярност се радва социалната мрежа Vkontakte, която включва и голям дял видео и телевизионното съдържание.


Черен ден! Катастрофа взе три жертви край Търговище
Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Връчиха наградите „Доброволец на годината“ във Варна
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Провериха критични участъци при водосбора на река Струма и река Конска
НА ЖИВО: Теглят жребия за Мондиал 2026
Каква е тайната на дълголетието на Дик Ван Дайк?
Кийт Ърбан съжалява за развода си с Никол Кидман – чувства, че е сгрешил
Излезе на бял свят бижуто с форма на яйце на Фаберже, глътнато от крадец