По-младите потребители вероятно ще са една от най-трудните групи, към които да се насочва реклама, тъй като вниманието им се задържа по-кратко, а и имат по-висока склонност да избягват рекламите, сочи нов доклад, цитиран от CNBC.
Поколението Z, или тези, които сега са на възраст между 16 и 19 години, търси хумористични реклами, предпочита да си сътрудничи с марките и иска да гледат видеа, които са с дължина под 10 секунди според проучването “AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z” на Kantar Millward Brown. В рамките му са интервюирани близо 24 хил. души на възраст от 16 до 49 години от 39 страни.
Най-голямо предизвикателство от всичко е фактът, че е те избягват рекламите - 69% от тях го правят, спрямо 50% в глобален мащаб.
За да достигнат до тези потребители, марките трябва да използват по-скоро чувство за хумор, отколкото известни личности, в своите реклами. Поколението Z е три пъти по-вероятно да откликне на забавна реклама, като също така иска музика и добра история в нея.
От гледна точка на блокирането на дигиталните реклами, тези хора са по-склонни да свалят подобен софтуер в САЩ според доклада. Блокирането на реклами става все по-голям проблем за марките, като 309 млн. души ползват услуги за блокиране само в мобилната мрежа според статистики на PageFair от май 2016 г.
Тези тинейджъри е по-вероятно да избягват онлайн рекламите и са по-малко толерантни към тях от по-възрастните поколения, като премахват рекламите три секунди по-рано от Поколението X (хората между 35 и 40 години). 69% от респондентите, представители на Поколението Z, твърдят, че харесват реклами, които могат да пропуснат, в сравнение с 56% от Поколението X.
Докладът предполага, че по-голямата креативност може да помогне за избягването на това.
“Купуването на съдържание, което не може да бъде пропуснато, не е възможност, която се препоръчва”, сочи докладът. Според него всичко това може да доведе до момент, в който повече хора ще започнат да си инсталират софтуер за блокиране на реклами.
Друг важен факт е, че това поколение е силно зависимо от мобилните телефони и познава добре дигиталния свят, тъй като винаги е било част от него. Голямото разнообразие от медийни канали прави по-трудно за марките да стигат до въпросните потребители, а рекламодателите са по-възрастни от Поколението Z, към което трябва да насочват рекламите си, което също е проблем.


Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Елхите във Варна вървят от 30 до 300 лева
Във Варна ще се проведе последното за годината събитие за събиране на стотинки
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Noventiq ускорява AI трансформацията в бизнеса с Microsoft Copilot и нова експертна специализация
Еврозоната бележи по-силен ръст от очакваното благодарение на вътрешното търсене
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Издигнаха къщички и палатки за протестиращите фермери край Промахон-Кулата
Тръмп е разтревожен от посещението на Путин в Индия
Патриарх Даниил отказа на краля на Йордания да участва в религиозен форум
Уран във водата на Харманли, жителите ще разчитат на водоноски