fallback

Рекламните инвестиции в България ще нараснат с 2,8% през 2017 г.

Основният двигател за повишението ще бъдат телевизията и интернет, в частност мобилната реклама и програматик решенията, смятат от Dentsu Aegis Network

11:00 | 16.06.17 г.
Автор - снимка
Създател

Забавяне на ръста на разходите за реклама в световен мащаб през 2017 г. предвижда най-новият доклад на глобалната комуникационна група Dentsu Aegis Network. Въз основа на данните, получени от 59 държави, докладът сочи забавяне на ръста на световните рекламни разходи от 4,8% до 3,8%.  Въпреки това прогнозата е условията да се подобрят през 2018 г. с прогнозен ръст на разходите за реклама от 4,3%.

Събитията през 2018 г., като зимните олимпийски и параолимпийски игри в Южна Корея, Световното първенство по футбол в Русия и изборите за Конгреса на САЩ, се очаква да стимулират растежа на рекламните разходи.

За България прогнозираният ръст на рекламните инвестиции за 2017 г. се очаква да е 2,8% на годишна база, като основният двигател за това ще бъдат телевизията и интернет, в частност мобилната реклама и програматик решенията (т.е. автоматизирано купуване на реклами). Прогнозата е през 2018 г. плавният тренд на покачване да продължи и инвестициите в реклама у нас да отбележат 3% увеличение на годишна база.

Очакван ръст на разходите за реклама през 2016- 2018 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:58 | 10.09.22 г.
fallback