Най-големият проблем на Twitter? Продуктът никога не се променя.
Именно това каза анализаторът Нейт Елиът през 2015 г., когато социалната микроблогинг мрежа беше под огромен натиск да покаже на Wall Street, че може да генерира ръст на броя на потребителите, пише CNBC.
"Ако сте ползвали Twitter в първия ден след появата му, а след това сте изпаднали в кома за осем години и сте се събудили днес, ще разпознаете платформата. Изглежда почти по същия начин“, коментира Елиът, който беше анализатор на Forrester Research по това време. „Докато Facebook въвежда иновации всеки ден и постоянно предлага нови начини за ангажиране на потребителите със сайта, Twitter си е точно такава, каквато винаги е била“.
Цитатът на Елиът придоби ново значение по време на събитие в централата на Twitter в Сан Франциско тази седмица, където водещи представители на компанията обясниха пред репортери какви са най-новите функции на услугата. Компанията обяви такава за следване на теми, която ще свързва потребителите със съдържание, фокусирано върху теми, които ги интересуват. Освен това Twitter обяви планове да подобри и да въведе специална функция за избрани коментари, която тества сред всички потребители.
Но това, което направи най-силно впечатление, бе, когато продуктовият директор на Twitter Кайвон Беикпур заяви, че целта на компанията е да предложи значителни промени в продуктовото преживяване.
"Това е нещото, към което се стремим“, посочи той. „Надяваме се, че започвате да го виждате, и се надяваме, че нашите клиенти ще продължат да го виждат през следващите година или две“
Лесно е някой да каже, че ще се промени и ще се представя по-добре, но през 2019 г. Twitter доказа, че има постоянство, което подкрепя думите на Беикпур.
Миналия месец Twitter получи силна обратна връзка от потребителите, след като пусна голям редизайн на уебсайта си. През март компанията значително обнови функциите на камерата в приложението и пусна прототип на приложението, наречен „twr”, където по-приключенски настроените потребители могат да бъдат опитни мишки за експериментите на компанията.
Тези промени изглежда работят.
Ръстът на броя на потребителите се движи в положителна посока от началото на годината – от 126 млн. активни потребители дневно през февруари до 139 млн. през юли, или с 14% повече спрямо година по-рано. Wall Street забеляза всичко това. От началото на годината цената на акциите на Twitter се радва на над 45% растеж.
Ако оставим промените настрана, анализаторът Елиът остава скептично настроен.
"Когато твърдят, че правят промени в потребителското преживяване, не знам дали имат предвид нещо повече от визията и усещането за основните функционалности“, посочва той.
По думите му колкото повече експерименти прави компанията, толкова по-добре.
„Аз просто искам да видя някои от тях в крайна сметка в самата платформа“, категоричен е той.


Борисов каза защо хвърли оставка (ВИДЕО)
Какво казаха политиците за оставката на кабинета
България няма право да ремонтира танкер "Кайрос"
Росен Желязков депозира оставката на Министерския съвет
Варненският апелативен съд потвърди гаранцията Коцев от 200 000 лв.
ЕС търси споразумение за замразяване на руски активи до петък
Светът гледа към България: Правителството на Желязков подаде оставка
Chevron: IEA най-после признаха това, което повтаряме отдавна
Манията около AI узрява, инвеститорите започват да задават важните въпроси
Chevron: Венецуела има повече петрол и газ от Саудитска Арабия
Самолет кацна върху автомобил на магистрала
Европа се опита да спре китайците, но в крайна сметка им помогна
Ето го новия най-евтин седан на Nissan
Индустрията навлиза в нова ера на еднакви модели от водещи марки
Нов проблем пред електромобилите – цените на кобалта са скочили със 100%
МЕЧ поиска бързи избори и машинно гласуване
4 зодии са на прага да осъзнаят какво наистина искат в този живот
Борисов с първи думи: За да не ни заличат, настоях за тази оставка днес НА ЖИВО
Асен Василев: Предстои трудна задача - България да стане държава