fallback

Подготвя се информационна кампания за Оперативна програма "Транспорт"

Проектът е за 830 хиляди лева, като документите се приемат до 12 септември 2011 г.

13:30 | 09.08.11 г.

Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС) планира да похарчи 830 хил. лв. за информационната си кампания за популяризиране на Оперативна програма „Транспорт“.

Това става ясно от обществената поръчка на ведомството, публикувана на сайта на "Държавен вестник".

С кампанията министерството иска да информира обществеността за проектите, финансирани по оперативната програма. Търси се и коментар за програмата от страна на лицата с потенциал да изпълняват дейности по тази програма, пише в обществената поръчка.

Публикуването на информационните материали трябва да бъде съобразено с индикативния график за отпускане на средствата по програма „Транспорт“. За изпълнението на предмета на поръчката изпълнителят е длъжен да осигури най-големия възможен брой публикации и експертни и информационни статии, свързани с процедурите и етапите на кандидатстване.

Участниците трябва да изготвят план за реализация на медийната информационна кампания, примерен график за изпълнение на дейностите и медиен план.

Документи за участие ще се приемат в транспортното министерство до 12 септември т. г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 01:17 | 10.09.22 г.
fallback