fallback

Отличиха най-добрите PR кампании в България

За участие в конкурса „PR Приз“ са били подадени 46 проекта

23:57 | 17.05.12 г. 1

Проектът “20 години Пощенска банка” спечели първа награда в категорията “Корпоративна PR кампания” в дванадесетото издание на конкурса за постижения в сферата на комуникациите „PR Приз“, организиран от Българско дружество за връзки с обществеността.

Победител в категорията за обществено значима PR кампания стана проектът “Аз съм с теб” на Рош България, клиент на агенция ОТ-ДО Консулт.

Призът за най-отговорна PR кампания на организация от нестопанския сектор спечели проектът “Аз съм от значениe” на SOS Детски селища България, реализиран от Symmetric Communication.

Проектът на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма “България – спомени с усмивка”, реализиран от MAG Advertising беше отличен като най-добър PR проект в публичния сектор, а призът за най-добър PR проект за вътрешни комуникации спечели “VIVACOM Избори 2011” на едноименния телеком.

Проектът на Philips България “SoulHunters”, реализиран с помощта на Publicis MARC Group беше отличен в категорията PR проект за продукт или услуга, а изложбата "Многоликата човешка същност" на АстраЗенека България, осъществена от Go Green Communications, спечели първото място в категорията “Специално събитие”.

TV7 спечели в категорията “PR проект на медия”, а агенция Publicis MARC Group беше отличена за проекта си “Освободи интернет” в категорията “Онлайн кампания или проект”.

Коалиция Варна Утре спечели приза в категорията за политически PR за проекта си “Коалиция Варна Утре - Искаш ли нещо различно?”, реализиран от Propaganda Public Communications.

Първото място в категорията “PR на студентски проект” спечели проектът “The PR Ethic Man” на Иван Тотев и Калина Тончева от Бургаския свободен университет.

VIVACOM, Лидл България и Пощенска банка получиха и специалните награди.

За участие в конкурса “PR Приз 2012” са били подадени 46 проекта на PR агенциите и комуникационните отдели на компаниите и организациите в България, съобщават от Българско дружество за връзки с обществеността.

В рамките на фестивала за втора поредна година се проведе и реалити форматът M-Tel PR Challenge Contest. Състезанието бе разделено в два панела – за практици и за студенти, които се състезаваха по зададен от М-Тел казус в реално време. Първото място спечелиха Ива Иванова и Йоана Кунова от Югозападния университет.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:23 | 13.09.22 г.
fallback