Бизнесът у нас не се възползва от електронните услуги, предоставяни от общините, са изводите от проучване на Института за пазарна икономика (ИПИ). Това подсказва за липсата на достатъчно информация за наличието на услугите и предимствата от тях, коментира икономистът от института Явор Алексиев.
Според получените данни бизнесът в България оценява качеството на предоставяните услуги като „по-скоро добро“. Средната оценка е 3,40 по скала от 1 (много ниска оценка) до 5 (отлична оценка). Най-висока оценка е поставена на електронните услуги на област Бургас - 3,87, а най-ниска е оценката за област Видин - 3,05.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Мелони иска закон, който "да се справи с джендър идеологията"
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време
Последният ужас на Мерилин: Братът на Кенеди я души с възглавница в деня на смъртта ѝ
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове