fallback

САЩ, Япония и Китай са перспективните пазари за българско вино

Избите искат да бъде изграден национален винен маркетинг борд, заяви Галина Нифору

08:54 | 28.03.19 г.

САЩ, Япония и Китай са перспективните пазари за българско вино, каза пред Bloomberg TV Bulgaria Галина Нифору, председател на Българската асоциация на износителите на вино.

След 2000 г. се засадиха много нови лозя, избите са добре оборудвани, имаме чудесни специалисти, но представянето на българските вина на международните пазари не е много добро, коментира тя. 

На Националната конференция на българските производители на вино са присъствали избите, които произвеждат около 90% от виното в България. Всички са за изграждането на национален винен маркетинг борд, както работят винопроизводителите в редица страни, каза Нифору в предаването "В развитие" с водещ Делян Петришки.

Без синергия между туризма, земеделието и икономиката българското вино няма да може да се изгради и да заеме мястото, което му се полага. Мисля, че имаме подкрепата от държавата, заяви тя.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:55 | 12.09.22 г.
fallback