fallback

Натанаил Стефанов: Зрелостта на пазара осигурява успех за стартъпите

Приоритет на държавата е България да се брандира като място за стартиране на иновативни компании с висока добавена стойност, съветва председателят на BESCO

22:32 | 22.11.19 г.

„В САЩ има насищане, където, за да наемеш един човек разходите са огромни. Това е и една от причините, немалка част от американските компании да базират част от изследователските и развойни центрове в Европа. Имаме много подобни примери в България“, обясни той.

Според него 2019 г. е умерено успешна година за българската стартъп екосистема.

„Без да бъдем максималисти, считаме, че имаме огромен потенциал, който тепърва да развиваме. Истината в България е, че няма системно събиране на данни и статистика, така че каквото и да кажем, то ще е на база на лични наблюдения“, допълни Стефанов.

Председателят на Българската стартъп асоциация обърна внимание на факта, че има все повече инвестиции на чуждестранни фондове в български компании.

„С единица инвестиция в България може да се направи много повече, отколкото където и да е другаде по света“, посочи Натанаил Стефанов.

По думите му, за да станат разпознаваеми българските стартъпи е необходимо да съществува силен маркетинг на държавно ниво.

„Приоритет на държавата е България да се брандира като място за стартиране на иновативни компании с висока добавена стойност“, съветва експертът.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:12 | 13.09.22 г.
fallback