Начинът и темпото, по който вече се върши бизнес е изключително различен. В условията на коронакриза всичко зависи от логистиката и сложните вериги за доставки. Всяка подсистема на тези вериги е отделена една от друга и трудно да се види как може да се предвиди или компенсира дадено забавяне. Това обясни в Bloomberg TV Bulgaria Интервю Момчил Михайлов, вицепрезидент на AtScale.
„Най-голямата стойност на един бизнес са данните на този бизнес. За да може той да се управлява правилно, да е ефикасен и печеливш, трябва да има много добро разбиране и яснота за тези данни“, посочва Михайлов.
Той смята, че за един мениджър, особено в големите компании, сурово събраните данни за продажбите, маркетинга, финансите са трудни за анализ като значение.
Вицепрезидентът на AtScale информира, че компанията се занимава с анализ на данни за компании в цял свят, а клиенти са както фирми в Forbes Global 2000, така и малки и средни бизнеси. Тя предлага основно два продукта – AtScale Enterprise и AtScale Insights, като първият се използва от по-големите компании.
„AtScale Insight e изцяло облачно базирана и оперира с дигитални данни - тя е полезна за е-маркетинг, е-търговия“, посочи Михайлов.
Той припомни, че първият офис на компанията AtScale в Европа е в България и е отворен в края на 2018 г.
„В България има доста специалисти, но ние вече не ползваме страната за масова работна ръка и за поддръжка, а и за цялото изграждане на продукта. Преместихме около 60% от разработката на продукта тук – на практика вече е 90%. Освен развитието тук се извършва и целия продуктов мениджмънт“, поясни вицепрезидент на AtScale.
Михайлов потвърди, че компанията е направила инвестиции от над 20 млн. долара в България с ускоряването на преместването на продукта. „Основната инвестиция продължава да бъде в човешки ресурси. Екипът в България бързо се е приспособил към новите корона условия за работа и е успял да увеличи производителността си“, разказа Михайлов.
Той обясни, че компанията се е възползвала от кризата и пресметна, че ускоряването е започнало при 60%, като е достигнала 90%.
„Успяхме да увеличим екипа с много талантливи хора. С много мениджмънт и грижа за служителите, Covid-19 от бизнес гледна точка за нас се превърна в повече възможност, отколкото неудобство“ , е мнението на предприемача.
В момента за компанията в България работят около 100 човека, а общо в световен мащаб са близо 140, като в чужбина основният фокус е върху професионални услуги. „Продължаваме да се разрастваме с 10-12% на тримесечие“, разкри той.
Как България стана дом на първия европейски офис на AtScale? Какви са инвестициите на IT компанията в нашата страна?
Повече за AtScale и развитието й през последните години може да гледате във видеото.
Всички гости на Bloomberg TV Bulgaria Интервю може да видите тук.


Призът „Спортист на Варна“ ще бъде връчен на 16 декември
Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Елхите във Варна вървят от 30 до 300 лева
Природните бедствия са довели до силен ръст на имуществените застраховки у нас
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Noventiq ускорява AI трансформацията в бизнеса с Microsoft Copilot и нова експертна специализация
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
След Пеевски и Коцев: Максим Генчев проси пари за "Карадажата" и от Мирчев
Два месеца преди игрите: Олимпийският огън беше запален в Рим
Издигнаха къщички и палатки за протестиращите фермери край Промахон-Кулата
Тръмп е разтревожен от посещението на Путин в Индия