IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Лавена с 32% ръст на печалбата през второто тримесечие

Новите продукти при бебшката и детската козметика, както и в масовия сегмент, са увеличили продажбите

11:23 | 27.08.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Лавена с 32% ръст на печалбата през второто тримесечие

Нетната печалба на Лавена АД през второто тримесечие нараства с 32% на годишна база до 317 хил. лв. Приходите от продажби за периода на шуменското дружество се увеличават с 25% до 2,767 млн. лв.

За полугодието печалбата расте със 74% на годишна база до 627 хил. лв. при ръст на продажбите с 26% до 5,225 млн. лв., показва консолидираният отчет на компанията, публикуван чрез БФБ.

Увеличените продажби на козметични продукти се дължат на поставения акцент върху разработането на нови качествени продукти при бебшката и детската козметика, както и на много нови продукти в масовия сегмент, се казва в междинния доклад за дейността на Лавена. 

През 2014 г. очакванията са за увеличаване на положителните ефекти от разработената мрежа за покритие на вътрешния пазар, тъй като продуктите на фирмата са все по-достъпни и с по-добро разпространение, се казва в доклада.

Увеличени са продажбите на козметични продукти на външни пазари – Русия, страни от ЕС и др. Дружеството полага сериозни усилия и развива активна външно-търговска дейност, която е насочена към укрепване на контактите с настоящите клиенти, както и към активно търсене на нови контрагенти.

Делът на приходите от етерични масла нараства. Гъвкавата ценова политика, съобразена с пазарните тнеденции, дава възможност за реализация на добитите количества лавандулово масло.

ОБОБЩЕН ОТЧЕТ ЗА ПЕРИОД:
От началото на годината
Сред приоритетите на Лавена за тази година са:
- увеличаване на пазарния дял в категорията „Детска и бебешка козметика“, където марката „Бочко“ е лидер по познаваемост и продажби;
- налагане на новата козметична серия „Матернеа“, осигуряваща специализирана грижа за кожата през бременността и след раждане;
- разработване и налагане на нови за фирмата марки чрез създаване и внедряване на нови серии козметични продукти;
- изграждане на нова прозиводствена и складова сграда с приемни и административни зони за производство на козметични кремове и емулсии, и пасти за зъби, в съответствие с изискванията на GMP;
- закупуване и въвеждане в експлоатация на автоматизирани високотехнологични линии за производство на козметични продукти;
- създаване на нови лавандулови насаждения.

Свързани компании:

Лавена АД(LAV)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:24 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още