Българският производител на радиатори „КОРАДО-България” АД увеличи продажбите си с 47% за първото тримесечие на 2015 г. спрямо същия период на миналата година, съобщи дружеството. Приходите от продажби на дружеството нараснаха от 3,671 млн. лв, до 5,404 млн. лв., а нетната печалба отбеляза четирикратен ръст до 231 хил. лв.
Тези данни по категоричен начин потвърждават възходящата тенденция в развитието на дружеството през последните няколко години, се казва в уведомлението.
„Това е вторият най-добър резултат за първо тримесечие в историята на КОРАДО-България. За мен е гордост и показва, че „КОРАДО-България“ се развива в правилната посока. Надявам се, това да остане така и занапред. Постижението е резултат от стратегията за оптимизиране на разходите и развитието на продажбите, фокусирана максимално върху предимствата на „КОРАДО-България“, както и от солидната подкрепа от страна на „КОРАДО Груп”, коментира г-н Иржи Ржезничек, изпълнителен директор на дружеството в България.
Положителната тенденция във финансовите резултати на"КОРАДО-България" е и причината дружеството да разпредели дивидент. Размерът на дивидента е предложен за решение на Общо събрание на акционерите, свикано на 13 май т. г. Предложената стойност е в размер на 80% от печалбата за 2014 г., или 0,12 лв./акция.
Свързани компании:
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
„Ангели на пътя“ със скандален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.