"Ломско пиво" АД приключи 2016 година с 23% спад на продажбите до 7,82 млн. лв., спрямо 10,2 млн. лв. за 2015 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез Бюлетин Investor.bg.
Продажбите през четвъртото тримесечие на миналата година са 1,25 млн. лв., при спад с 14,7% на годишна база.
Печалбата на "Ломско пиво" намалява с 95% на годишна база до 5 хил. лв. за 2016 г., като само за четвъртото тримесечие има загуба от 58 хил. лв., спрямо загуба от 22 хил. лв. в последната четвърт на 2015 г.
Произведеното пиво през 2016 г. е 13,94 млн. литра, от които 2,55 млн. литра през първото тримесечие, 4,78 млн. литра през второто, 4,5 млн. л през третото и 2,1 млн. л през четвъртото.
Стратегията на "Ломско пиво" включва разширяване на дистрибуторската мрежа в страната, достигане на 2% пазарен дял в София, разширяване на износа в чужбина и разширяване на производствения капацитет.
Към 30 ноември 2016 г. "Ломско пиво" притежава 35 115 броя собствени акции при средна цена от 0,742 лева за брой, като за 11-те месеца на годината не са изкупувани собствени акции.
Акциите на "Ломско пиво" АД поскъпват с 29,79% в последните 12 месеца до 0,61 лв. за акция и 2,75 млн. лв. пазарна капитализация.
Материалът е с аналитичен характер и не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа.
Свързани компании:


КЗП осъществява изключително засилен контрол в защита на потребителите заради еврото
Трудният въпрос какво е необходимо, за да прекрати Путин военните действия в Украйна
Варна е областта с най-много социални предприятия в страната
Какво ще бъде времето във вторник?
Шести ден Румъния протестира
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Warner Bros. е гръмкият финал на сделки за $4,5 трилиона
Компанията зад Roomba обяви фалит и ще бъде свалена от борсата
Фоули: Долар-йена може да е много вълнуваща двойка
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Шофиране през зимата - съвети при лед и сняг
Героят от Бонди, който изтръгна оръжието на нападателя: Бих го направил пак ВИДЕО
Русия определи пънк групата "Пуси райът" за екстремистка организация
МОСВ следи качеството на морските води край Ахтопол
Европейската прокуратура поиска имунитета на Илхан Кючюк
преди 8 години нищо изненадващо като им гледам търговските практики.марка се прави с години стабилна работа, уважение на партньорите и предвидимост в бизнеса.... случайни хора няма как да не получат случайни резултати отговор Сигнализирай за неуместен коментар