Консолидираните продажби на Стара планина холд за първите четири месеца на 2017 г. се повишават с 6,50% в сравнение с продажбите от началото на 2016 г. Това показват финансовите резултати на холдинга и на най-значителните предприятия от портфейла му към края на април, разпространени чрез БФБ – София.
Компанията очаква продажбите за първите пет месеца на 2017 г. да бъдат с 8,78% по-високи спрямо същия период на 2016 г.
Най-голямо повишение на годишна база отчита Българска роза, чиито продажби нарастват с 10,28% между януари и април до 1,4 млн. лв. Само през април продажбите са в размер на 363 хил. лв. Въпреки това дружеството отчита загуба от 38 хил. лв. към края на април.
Компанията предвижда продажбите за първите пет месеца на 2017 г. да бъдат с 27,32% по-високи спрямо същия период на 2016 г., като достигнат 1,8 млн. лв. в края на май.


Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Арестуваха двама заради 30 литра ракия в Добрич
Ексклузивен бонус код и топ милиардерите в гейм индустрията
Тръмп: Зеленски не е готов да подпише мирното ни предложение
Българската велоиндустрия: Между китайската зависимост и електрическото бъдеще
Високият акциз на цигарите е от полза за здравето, семейния бюджет и икономиката
Тръмп е разочарован от реакцията на Зеленски към плана Белият дом за мир
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Росен Петров с още 90 истории от българското минало в новата си книга
Самолет се “подхлъзна” и излезе от пътеката за рулиране в Истанбул ВИДЕО
Каскада или катастрофа: Кола се завря под джип, повдигна го ВИДЕО
Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29