fallback

Печалбата на "Ломско пиво" расте над 11 пъти до 57 хил. лв.

Продажбите се запазват на нивото от 8 млн. лв.

15:22 | 21.02.18 г.

"Ломско пиво" АД отчита 11,4 пъти повишение на нетната печалба до 57 хил. лв. за 2017 г., спрямо 5 хил. лв. за 2016 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез Бюлетин Investor.bg.

Продажбите се запазват на нивото от 8 млн. лв. за 2017 г. и 2016 г.

Продажбите на пиво за миналата година са за 11,9 млн. литра, от които 2 млн. литра през първото тримесечие, 4,06 млн. литра през второто, 3,9 млн. литра през третото и 1,95 млн. литра през четвъртото.

През 2017 г. "Ломско пиво" е подписало общо 1 158 договора и анекса, в това число за дистрибуция са 93 броя, за хладилни витрини – 682 броя, за инсталация на наливно пиво - 151 броя, за рекламни чадъри и стелажи - 127 броя, за сътрудничество - 10 броя, и 95 други договора.

Средносрочната стратегия за развитие на дружеството включва разширяване на дистрибуторската мрежа в страната, достигане на 2% пазарен дял в продажбите на пиво в град София и разширяване на износа и стратегическите партньорства извън рамките на страната.

През януари 2018 г. "Ломско пиво" не е извършвало обратно изкупуване на собствени акции и общият брой на притежаваните към 31 януари 2018 г. е 35 115 броя собствени акции при средна цена от 0,742 лв. за брой.

Считано от 19 февруари 2018 г., София Аргирова-Атанасова вече не е директор за връзки с инвеститорите, като от същата дата длъжността ще се изпълнява от Христо Ганчев.

Акциите на "Ломско пиво" поскъпват с 1,74% в последните 12 месеца до 0,585 лв. за брой и 2,63 млн. лв. пазарна капитализация.

Материалът е с информационен характер и не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа.  

Свързани компании:

Ломско пиво АД(LOMP)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:07 | 10.09.22 г.
fallback