fallback

"Алтерко" отчита 4 пъти по-големи приходи на тазгодишния "Черен петък"

В рамките на кампанията през онлайн магазина и дистрибутори са поръчани общо над 320 хил. устройства от продуктовата линия Shelly

15:36 | 01.12.20 г.

„Алтерко“ отчита четири пъти по-големи постъпления от продажби на тазгодишния „Черен петък“ в размер на 7 млн. лв., съобщи дружеството чрез БФБ – София.

Дъщерното дружество „Алтерко Роботикс“ ЕООД регистрира постъпления от продажби на устройства с марка Shelly от общо 7 млн. лв. в рамките на кампанията „Черен петък“, показват предварителните данни на технологичната компания.

В рамките на кампанията през онлайн магазина и дистрибутори са поръчани общо над 320 хил. устройства от продуктовата линия Shelly на промоционална цена.

По предварителни изчисления това представлява ръст на постъпленията от продажби близо четири пъти спрямо регистрираните 1,6 млн. лв. в рамките на промоционалната кампания през 2019 г.

По време на „Черния петък“ тази година най-активни са били потребителите от Германия, следвани от Италия, Австрия, Португалия, САЩ и Швеция, като поръчки са направени от над 120 държави по света.

„Продажбите по време на Черния петък са отражение на успеха на компанията през цялата 2020 година", коментира Димитър Димитров, изпълнителен директор на Алтерко Роботикс. "Още по-добрата новина е, че доставените продукти до дистрибуторите по света също са изчерпани и в следващите дни очакваме нови поръчки във връзка с подготовката за коледните празници. Напълно подготвени сме и ще успеем да изпратим всички поръчки, както и допълнителни продукти в рамките на следващите дни“, заяви той.

По-рано компанията публикува и консолидирания си отчет за третото тримесечие, от който се вижда, че е реализирала 37% ръст на годишна база в продажбите на стоки до 9,6 млн. лв. спрямо 7 млн. лв. за същия период на 2019 г. Тук влизат продажбите на устройства Shelly и MyKi.

Продажбите на стоки за деветмесечието на 2020 г. са за 23,8 млн. лв. при повишение със 73% на годишна база, след като за полугодието ръстът беше със 110,6%.

За деветмесечието на 2020 г. има и продажби на продукция за 639 хил. лв., който са реализирани изцяло през втората четвърт на 2020 г., когато компанията организира производство в България. През лятото на 2020 г. това производство е спряно.

Акциите на компанията поскъпват с 62% пти пазарна капитализация от 112,5 млн. лв.

Свързани компании:

Шелли груп АД(SLYG)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:29 | 13.09.22 г.
fallback