fallback

Забавящият се пазар на коняк в Китай ще се коригира, твърдят експерти

Според тях производителите трябва да се готвят за предстоящото засилено търсене

14:48 | 30.01.14 г.

Въпреки предизвикателствата, свързани с мерките за ограничаване на харченето за луксозни стоки и подаръци в Китай, бъдещето на пазара на коняк е светло, а производителите трябва да се подготвят за предстоящото засилено търсене.

Това е мнението на директора на Cognac Ferrand Алекзандър Габриел, цитирано от изданията The Business Spirit и Red Luxury.

В края на 2012 г. китайското правителство предприе кампания срещу подаряването на луксозни предмети и разточителните почерпки сред политиците и военните в опит да се пребори с ширещите се обвинения в корупция.

На фона на нарастващия брой китайски потребители, които се вслушват в това послание, производителите на висококачествен коняк и уиски отчитат спад на печалбата. Но според Габриел тези затруднения са временни и пазарът отново ще се съживи. Затова производителите трябва да са готови да реагират на бъдещото търсене.

"Индустрията винаги е била циклична, а най-трудното нещо е човек да се опитва да предвиди бъдещото търсене", казва той.

"Много е трудно да се разбере какво ще бъде търсенето след 20 години, но трябва да имаме това предвид. Никой не можеше да предвиди бума на коняка в Китай през 80-те години, както и сегашния спад. Но хубавото е, че животът се движи в цикли. Търсенето отново ще се засили... Не съм разтревожен", отбелязва експертът.  

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:15 | 11.09.22 г.
fallback