fallback

"Момичето от влака" привлече зрителите от САЩ и Канада в кината

Лентата, създадена по книгата на Паула Хокинс, оглави боксофиса в Северна Америка през първия си уикенд

11:36 | 10.10.16 г.

Лентата на Universal Pictures "Момичето от влака“ оглави боксофиса в Северна Америка в дебютния си уикенд, пише Bloomberg.

Създаденият по бестселъра на Паула Хокинс филм събра 24,7 млн. долара от продажбата на билети в кината в САЩ и Канада според ComScore.

Той успя лесно да изпревари „The Birth of a Nation”, който взе наградата на фестивала Sundance и се класира шести в боксофис класацията, като не успя да оправдае очакванията.

Другият дебют от този уикенд - „Гимназията – най-лошият период в живота ми“, се нареди на седма позиция в списъка с най-гледаните филми.

Адаптациите на книги, написани от жени, като „Момичето от влака“, се радват на успех в боксофиса напоследък. Миналогодишните „Не казвай сбогом“ и „50 нюанса сиво“ станаха хитове, до голяма степен благодарение на търсенето от страна на феновете на романите.

Успехът в боксофиса дава тласък на Universal Pictures на Comcast Corp., която изостава от Warner Bros. и Walt Disney по пазарен дял в САЩ през тази година. През 2015 г. Universal оглави списъка с блокбъстъри като „Джурасик свят“ и „Бързи и яростни 7“.

"Момичето от влака“ е създаден с бюджет от 45 млн. долара според Box Office Mojo. Анализаторите от BoxOfficePro.com очакваха лентата да събере 26,5 млн. долара в първия си уикенд по кината. Филмът разказва историята на Рейчъл Уотсън (в ролята Емили Блънт), алкохоличка, която е обсебена от живота на новата жена на бившия си съпруг и от детегледачката на семейството. Отзивите за продукцията са смесени – 46% позитивни ревюта в Rottentomatoes.com. Това е първият филм на Universal, който излиза от съвместното сътрудничество с компанията на Стивън Спилбърг Amblin Partners.

От своя страна Нейт Паркър не само е режисьор на „The Birth of a Nation”, но и изпълнява ролята на роб и проповедник във филма, влизайки в образа на Нат Търнър, който води бунт с надеждата да помогне на робите. Критиците дадоха на лентата 78% положителни ревюта в Rottentomatoes.com. Лентата генерира 7,1 млн. долара в първия си уикенд, а се очакваше да събере 9 млн. според Hollywood Stock Exchange.

Комедията на Lions Gate Entertainment „Гимназията – най-лошият период в живота ми“, която е копродукция със CBS Films, събра 6,9 млн. долара. Прогнозата на Box Office Mojo беше за 6,8 млн. долара.

"Домът на Мис Перигрин за чудати деца“, който миналата седмица оглави боксофиса, слезе на второ място със своите 15 млн. долара.

Ураганът Матю нанесе удар на продажбите този уикенд, понижавайки ги с поне 5%, тъй като кината от Флорида до Южна Каролина останаха затворени, твърди Box Office Mojo. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:07 | 13.09.22 г.
fallback