Като част от първите си големи маркетинг усилия откакто миналата година купи Elizabeth Arden, козметичната компания Revlon започва работа с Amazon.com и Лейди Гага, за да даде тласък на продажбите и да достигне по-добре представителите на поколението Y (родените между 1980 и 2000 г.), съобщава Revlon.
Като част от кампания, наречена Love Project, козметичният производител ще отпечата името си върху 10 млн. кутии за доставка на Amazon – опит да стане по-популярен за повече потребители на електронната търговия. Revlon разчита повече и на социалните медии и други дигитални технологии, след като години наред губи позиции пред нови брандове.
„Дигиталните технологии са много важни за нас като компания“, каза Юнис Бюн, вицепрезидент на глобалния дигитален маркетинг. „Там се намира клиентката ни. Там тя говори с приятелите си, научава за новите тенденции“.
Главният изпълнителен директор на Revlon Фабиан Гарсия цели да генерира годишни продажби за 5 млрд. долара в рамките на следващите пет години спрямо 3 млрд. долара сега. Това е трудна задача за компания, бореща се и с непечелившия бизнес Elizabeth Arden, който придоби миналата година за около 800 млн. долара, включително дълговете. И двете компании изпитват трудности да задържат пазарния си дял през последните години, но маркетинг усилията би трябвало да обърнат това.
Revlon, контролирана от милиардера Рон Перелман, е наела и първия главен редактор на списанието за красота Allure, за да реформира брандовете на компанията. Линда Уелс зае поста на главен творчески директор миналата седмица, като основната ѝ дейност ще е да управлява облика и усещането на продуктите.
Чрез партньорството с Amazon Revlon ще сложи името си и мотото #LoveIn3Words на малки кутии през февруари и март. Компанията ще се появи и в музикалното видео към песента Million Reasons на Лейди Гага и в 30-секунден клип, режисиран от продуцента на „Завръщането“ Брет Ратнър, който ще се излъчи по време на наградите „Оскар“ в неделя.
Revlon сега планира втора фаза от кампанията си, заедно с усилия в областта на маркетина през пролетта за Elizabeth Arden, която е по-фокусирана върху парфюмите.
„Всичко се свежда до връзката с нашите клиенти, където и да са те и по какъвто и начин да искат да свържат с нас“, казва Бюн.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos