Macy's повиши прогнозата си за печалбата за цялата година и отчете по-добри от очакваното тримесечни сравними продажби, подкрепени от високите разходи за туризъм, новата програма за лоялност и по-големия асортимент от продукти, предлагани в магазините, съобщи Ройтерс.
Веригата универсални магазини на САЩ отчете по-високи от очакваното сравними продажби, тласкайки нагоре цената на акциите с 10% до близо 33 долара по обяд.
„Намаляването на данъците и бонусите бяха неочаквани за потребителите, които реагираха, като увеличиха разходите“, коментира Нийл Сондърс, управляващ директор на GlobalData Retail, според когото тази тенденция е валидна за повечето търговци на дребно.
Подобно на конкурентите си резултатите на веригата универсални магазини, базирана в Синсинати, Охайо, бяха колебливи през последните няколко години, докато се опитваше да се приспособи към силно конкурентния пазар на дребно, където купувачите купуват все повече стоки онлайн.
Macy's е затворила повече от 100 магазина от 2015 г. насам и е съкратила хиляди работни места заради понижен интерес от страна на клиентите.
Компанията също така заяви, че се отказва от съвместното предприятие с Fung Retailing в Китай, но ще остане активна на платформата за електронна търговия на Alibaba - TMall, както и в социалните мрежи.
Macy's промени и своята програма за лоялност, като предложи безплатна доставка и отстъпки за клиентите с най-големи разходи.
Всичко това изглежда се отплаща, като привлича повече купувачи онлайн и в магазините и увеличава продажбите като цяло.
Сравнимите продажби през първото тримесечие са нараснали с 4,2%, задминавайки прогнозите на Wall Street за ръст от 1,4% благодарение на силни продажби в Bloomingdale’s, Bluemercury и собствените магазини Macy‘s. Това е второто поредно тримесечие на ръст на сравнимите продажби.
Компанията очаква коригирана печалба от 3,75 до 3,95 долара на акция за годината в сравнение с предварителна прогноза за 3,55 до 3,75 долара.
Веригата също така прогнозира, че целогодишните сравними продажби в притежаваните от нея лицензирани магазини ще се покачат с между 1% и 2%. Анализаторите очакваха среден ръст от 0,3%, посочва Thomson Reuters.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos