fallback

Hugo Boss очаква ръст на продажбите от 5-7% следващите четири години

За тази цел компанията възнамерява да заложи на по-ежедневни дрехи, персонализирани продукти и онлайн търговия

19:00 | 15.11.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Hugo Boss продължава с прехода си от производство на консервативни костюми към сектора на т. нар. бърза мода.

Германската компания съобщи, че възнамерява да засили фокуса си върху потребителските тенденции, да ускори производството, залагайки на персонализиране на дрехите и онлайн търговията. 

Въпреки първоначалния ръст, новината понижи цената на книжата на компанията с близо процент на борсата във Франкфурт.

Според прогнозите на германския производител ръстът на продажбите му трябва да е между 5 и 7 процента, изключвайки валутните колебания, в рамките на следващите четири години.

„Предизвикателството е засилването на младите потребители“, посочи Пирал Даданиа, анализатор на RBC Capital Markets, цитиран от Bloomberg.

Скоростта се превръща в ключов фактор не само за производителите на бърза мода, като Zara например, но и за високия клас производители. Hugo Boss замени главния си изпълнителен директор през 2016 г. и оттогава неговият наследник Марк Лангър фокусира компанията, известна със своите костюми, върху по-ежедневната мода.

През тази година към екипът на компанията се присъедини и главният финансов директор Ив Мюлер.

Целта на Лангър и Мюлер е оперативен марж от 15% до 2022 г. По думите на изпълнителния директор половината от подобрението ще дойде от план за оптимизиране на ефективността.

Hugo Boss също така планира да прибави и повече услуги към портфолиото си, сред които онлайн записване на час при шивач и персонализиране на продуктите.

„Не подценявайте монограмите“, заяви Лангър, според когото често дрехи се купват като подарък и подобна услуга увеличава стойността за потребителя.

Компанията също така планира да зависи повече на растеж в Азия, където прогнозира ръст на продажбите от най-малко 10% годишно до 2022 г., като основна част се очаква да дойде от Китай. В момента регионът отговаря за 15% от продажбите на компанията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:23 | 13.09.22 г.
fallback