fallback

"Стъкления" застана начело и на боксофиса в България

Психотрилърът измести от челната позиция поредния филм по комикси "Аквамен"

09:34 | 23.01.19 г.

Психотрилърът, обединяващ част от сюжетите на "Неуязвимият" и "На парчета" - "Стъкления" на М. Найт Шамалан, е най-гледаният филм у нас за последния уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните. Историята, проследяваща действията на Дън и Кръм в търсенето на хората със свръхчовешки сили, е гледана от 12 951 зрители и има 134 321 лева приходи за първите три дни у нас.

Задържалият се три поредни седмици с най-голям зрителски интерес - "Аквамен", вече е на втора позиция сред най-гледаните филми у нас. За месец на екраните историята, в която се сблъскват два свята, е гледана от 132 044 зрители и има 1 497 619 лева приходи.

На трета позиция е анимацията "Ралф разбива интернета", продължение на първия филм с едноименния герой от 2012 година. Приключенията на Ралф и Ванилъпи, които вече са в интернет, са гледани от 49 304 зрители и имат 478 591 лева приходи за трите седмици у нас.

Четвърти по ред е сръбският екшън "Южен вятър", който в западната съседка припознават като най-добрият им филм за последните 20 години. Историята на един автомобил, напълнен с наркотици по направлението Турция - България - Сърбия, преплетена с автокрадци в Белград и изкъсо наблюдаващия наркоразпространението полицейски отдел, е гледана от вече 17 877 зрители и има 164 401 лева приходи за десетте дни у нас.

На пето място е трилърът "Еscape room: Играй или умри". Лентата, която проследява случващото се с шестима непознати, които трябва да вложат цялото си познание, за да оцелеят в стая на загадки, е гледана от 23 318 зрители и отчита 217 991 лева приходи за десетте дни у нас.

Шеста позиция е за "Астерикс: Тайната на вълшебната отвара". Анимацията за легендарното галско село, където се забърква отвара, правеща населението му свръхсилно, но и където започва търсенето на нов друид, който да прави отварата, е гледана от 48 701 зрители и има 421 721 лева приходи.

На седмо място е биографичният "Бохемска рапсодия", спечелил "Златен глобус" за най-добър филм и за най-добра мъжка роля. Филмът, проследяващ историята на Фреди Меркюри от влизането му в Queen до концерта на групата на стадион "Уембли" през 1985 година, е гледан от вече 161 634 зрители и има 1 511 274 лева приходи за трите месеца у нас.

Осмо място в топ 10 е за романтичната драма "Втори шанс". Историята на 40-годишна служителка в магазин, която чрез подправена автобиография стига до висока позиция в козметична компания и открива изоставената си дъщеря, е гледана от 41 172 зрители и има 384 006 лева приходи за месец и половина на екраните у нас.

Девето място е за мюзикъла "Мери Попинз се завръща", продължение на първата история от 1964 година. Завръщането на легендарната бавачка в дома на ул. "Черешово дърво" 17 в Лондон по време на икономическата криза от 30-те години на миналия век, за да спаси дома и сплотеността в семейство Банкс, е гледано от 48 470 зрители и има 424 073 лева приходи за петте седмици у нас.

На десета позиция е "Бъмбълби", който разказва за емоционалната връзка между Чарли и машината, излязла от жълтия Фолксваген Beetle, е вече пета седмица на екраните у нас и за това време са го гледали 41 485 зрители и има 464 473 лева приходи от билетите им.

/БТА/

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:32 | 09.09.22 г.
fallback