Социалната мрежа Facebook със сигурност премина през трудна година и това се вижда от последния доклад на Axios и Harris Poll – Топ 100 на най-видимите компании. Брандът бележи най-големия спад в класацията на доклада, сривайки се с 43 места между 2018 и 2019 г., коментира Statista.
Социалната мрежа едва остава в класацията, заемайки вече едва 94-о място. Facebook трябваше да отговаря пред законодателите по света през 2018 г. за това как споделя данните на потребителите си с трети страни, ролята, която играе в разпространяването на дезинформация, и уязвимостите, с които трябва да се бори.
Tesla е на второ място по най-голям спад – от третата по репутация компания през 2018 г. днес тя е с 39 места надолу до 42-а позиция. Компанията за електрически автомобили се бори с оперативни и мениджърски проблеми, след като главният изпълнителен директор Илон Мъск влезе в сблъсък с Комисията на САЩ по ценните книжа и фондовите борси, не успя да отговори на целта за доставки на Wall Street, публикува туитове как ще свали компанията от борсата и пуши марихуана по време на интервю.
Компанията за спортни стоки Nike също премина през бурна година, след като нае играча на американски футбол Колин Каперник за една от рекламните си кампании. Компанията наскоро претърпя и друг по-слаб удар върху бранда си, когато изгряваща звезда в колежанския баскетбол нарани коляното си, след като маратонката му Nike се разпадна по време на баскетболен мач с друго училище. И за да станат нещата още по-зле, президентът на САЩ Барак Обама (2009-2017 г.) присъстваше на играта и бе видян да казва „маратонката му се разпадна“, с което още повече засили временните неуспехи за Nike.
You will find more infographics at Statista


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Панета: Ще се изискват големи усилия от Конгреса по случая от 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
преди 6 години Компаниите, чиито репутации се сринаха през 2019 г. А държавите?Блумбърг америка какво рече:Изборите в Украйна ще са най-мръсните....Що не кажете какво са рекли колегите ви?! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Е, тези компании данък "обществено мнение" не плащат... отговор Сигнализирай за неуместен коментар