Мари Кондо, жената, която открадна сърцата на милиони зрители на Netflix тази година с шоуто „Tidying Up”, води преговори за набирането на до 40 млн. долара рисков капитал, с който да финансира разширяването на KonMari – бизнеса зад нейния личен бранд, включващ телевизионна поредица и книги, пише TechCrunch.
Кръгът, за който първо писа The Information, няма да е първият опит на KonMari да набере рискови инвестиции. Миналата година компанията затвори малък кръг, воден от фонда Sequola Capital. Говорител на компанията е заявил по това време, че KonMari не коментира набирането на средства.
Източници също са потвърдили пред TechCrunch, че Кондо отново се насочва към търсенето на инвестиции, като има план за изграждането на платформа за електронна търговия.
„Tidying Up with Marie Kondo” дебютира в Netflix на 1 януари 2019 г. и почти веднага постигна успех, създавайки голяма база от фенове на Кондо, която предлага ефективен метод за почистване и организиране.
Методът KonMari насърчава хората да подреждат по категории, като започнат с дрехи, след това книги, документи, предмети от различни типове и за финал тези, които имат сантиментална стойност.
KonMari е основана през 2015 г. от Кондо и нейния съпруг Такуми Кавахара.