fallback

P&G надмина очакванията на анализаторите и повиши прогнозата си за 2019 г.

Нетната печалба на компанията е нараснала до 2,75 млрд. долара

17:09 | 23.04.19 г.

Снимка: Архив Ройтерс

Procter&Gamble обяви печалба и приходи, надминаващи очакванията на анализаторите, което показва, че клиентите й продължават да плащат за продуктите й след повишаването на цените по-рано тази година, съобщава CNBC.

P&G обяви ръст от 5% на органичните продажби, които са внимателно наблюдаван показател, изключващ въздействието на придобивания, продажби и валутни колебания. Повишаването на цените е допринесло за нарастването с 2 процентни пункта на органичните продажби, съобщи компанията.

Органичните продажби на подразделението за текстил и грижи за дома, който има най-голям принос за общите продажби, са се повишили със 7%, стимулирани от премиум продуктите, отбелязва Ройтерс.

Бизнесът с козметични продукти е отбелязал ръст от 9% на органичните продажби, подкрепен от луксозния бранд SK-II.

Производителят на перилния препарат Tide и на Pampers съобщи, че нетната печалба е нараснала до 2,75 млрд. долара, или 1,04 долара на акция, през тримесечието до 31 март спрямо 2,51 млрд. долара, или 95 цента на акция, година по-рано.

Без еднократните ефекти компанията е регистрирала печалба от 1,06 долара на акция, като надмина средната прогноза на анализаторите от 1,03 долара на акция.

Нетните продажби са се повишили с 1,1% до 16,46 млрд. долара, като надминават средните очаквания на анализаторите за 16,37 млрд. долара, сочат данни на Refinitiv.

Компанията очаква органичните й продажби през 2019 г. да нараснат с 4% вместо да са в диапазона между 2% и 4%. Тя прогнозира, че общите й продажби ще останат непроменени или ще нараснат с 1% спрямо 2018 г., съобщава CNBC.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:15 | 12.09.22 г.
fallback