fallback

Азиатските потребители помогнаха за силното тримесечие на Carlsberg

Приходите през първото тримесечие нарастват с 6,4% на органична основа, достигайки 13,9 млрд. крони

12:05 | 02.05.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Производителят на алкохолни напитки Carlsberg отчете силно начало на годината благодарение на нарастващите приходи от Азия. За нарастващото потребление допринесе и придобиването на камбоджанската марка бира Cambrew.

Приходите през първото тримесечие нарастват с 6,4% на органична основа, достигайки 13,9 млрд. крони (2,1 млрд. долара) при прогнозирани 13,5 млрд. крони, съобщава Bloomberg.

След няколко години на понижаване на разходите Carlsberg се фокусира върху стимулиране на растежа и първото тримесечие на календарната година е добра първа стъпка.

Международни марки като едноименната Carlsberg, Tuborg и 1664 Blanc се представиха особено добре в Китай, заяви главният изпълнителен директор на компанията Сеес'т Харт. Данните носят успокоение за ръководителя на компанията, който бе порицан през миналия месец от акционерите заради изплащането на бонус. Пред него обаче остава предизвикателството да продължи с ускорението на ръста при продажбите.

Харт заяви още, че компанията продължава преговорите си с виетнамското правителство за придобиване на по-голям дял в държавния производител на бира Habeco, като разговорите се движели добре.

Въпреки публикуването на данните акциите на компанията отписват 1,1% от стойността си по време на днешната търговия на борсата в Копенхаген.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:56 | 10.09.22 г.
fallback