fallback

Victoria’s Secret сваля от телевизионен ефир шоуто си

Ежегодното модно ревю ще бъде подложено на „преосмисляне“, като то отново ще се излъчва, но вече на други платформи

12:22 | 11.05.19 г.
Автор - снимка
Създател

В отчаяното си желание да осъвремени имиджа си Victoria’s Secret тази година няма да излъчва своето добило вече емблематичен статус ежегодно модно шоу по телевизията.

Производителят на дамско бельо, който провежда бляскавото събитие всяка година, с изключение на една, от 1995 г. насам, е решил да „преосмисли“ концепцията на ревюто. Това заяви в имейл до служителите основателят на компанията майка L Brands Inc. Лес Уекснър.

„Модата е бизнес на промяната. Трябва да се развиваме и променяме, за да растем“, посочва той в текста, цитиран от Bloomberg. „Продължавайки напред, ние не вярваме, че телевизионната мрежа е правилното място. През 2019 г., а и след това, ние се фокусираме върху разработването на вълнуващо и динамично съдържание, както и един нов вид събитие“, посочва още той.

По думите на Уекснър новото съдържание ще бъде представяно на клиентите през платформи, към които те вече са привързани, и по начин, който „разширява границите на модата в глобалната дигитална епоха“.

Компанията отказа да коментира плануваните промени, както и на какви платформи ще се излъчва шоуто.

Ежегодното ревю е основното маркетингово събитие за Victoria’s Secret вече две десетилетия. През годините то прерасна в спектакъл, включващ не само супермодели по бельо, но и участие на поп звезди, екстравагантни костюми и звездни гости.

Събитието обаче е съпътствано и с немалко критики. Основната от тях е, че марката налага определен външен вид на фона на променящото се търсене на клиентите.

Ед Разек, главният маркетингов директор на творческия отдел на L Brands, заяви в интервю за списание Vogue през ноември, че компанията обмисля да включи в ревюто си транссексуални и plus-size модели.

Липсата на по-съществена промяна във визията на Victoria’s Secret е още по-отчетлива на фона на нарастващата конкуренция от марки като Savage X Fenty на Риана, Aerie и ThirdLove.

В същото време рейтингът на шоуто намалява през последните години. Миналогодишното ревю, излъчено по ABC след години в CBS, привлече най-ниската си аудитория изобщо – едва 3,3 млн. зрители. Това е значителен спад спрямо петте милиона година по-рано.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:22 | 14.09.22 г.
fallback