fallback

Резултатите на PepsiCo надминаха оценките заради растящото търсене на сода и чипсове

Приходите от органичните продукти, като се изключи ефекта от валутните колебания и придобиванията, се повишават с 4,5%

16:19 | 09.07.19 г.

PepsiCo изпревариха прогнозите на анализаторите за приходите и печалбата за второто тримесечие благодарение на по-голямото търсене на сода и чипсовете Lays, съобщава Ройтерс.

Приходите в отдела за снаксовете Frito-Lay в Северна Америка са нараснали с 4,5%, докато в звеното за напитки се отбелязва ръст от 2,5%.

По-рано през тази година PepsiCo пусна газирана вода с различни вкусове, както и здравословните чипове Bare’s и веганските крекери Eaten Path. Приходите от органичните продукти, като се изключи ефекта от валутните колебания и придобиванията, се повишават с 4,5%. Все пак трима анализатори, анкетирани от Refinitv IBES, очакваха ръст от 4,87% от органичните продукти.

Нетните приходи на американската компания са скочили с 2,2% на годишна база до 16,45 млрд. долара през второто тримесечие, което приключи на 15 юни.

Нетната печалба на  PepsiCo се е повишила до 2,04 млрд. долара, или 1,44 долара на акция. За сравнение, година по-рано печалбата беше 1,82 млрд. долара, или 1,28 долара за акция. При изключване на еднократните ефекти положителният финансов резултат възлиза на 1,54 долара за акция.

Средната оценка на анализаторите беше за печалба от 1,5 долара на акция и приходи от 16,43 млрд. долара. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:20 | 14.09.22 г.
fallback