fallback

Coca Cola увеличава приходите си, залагайки на нови продукти

Потребителите в САЩ все по-често предпочитат газирана вода и мляко на растителна основа вместо подсладени напитки

20:25 | 18.10.19 г. 3
Автор - снимка
Създател

Mеждународните продажби на Coca-Cola и предлагането на напитки с ниско съдържание на захар като Coca-Cola Zero Sugar доведоха до бързо увеличение на приходите през третото тримесечие.

Акциите на компанията повишиха цената си в началото на борсовата сесия в петък с 1,84% и към 17,21 ч. българско време тя достига 54,78 долара.

Компанията съобщи, че нетните приходи са нараснали с 8% до 9,5 млрд. долара. Органичните приходи, които са ключов показател, са се покачили с 5% спрямо средната прогноза на анализаторите за повишение с 4,1%.

Потребителите в САЩ все по-често предпочитат газирана вода и мляко на растителна основа вместо подсладени напитки. Затова Coca Cola залага все повече на тези нови категории продукти.Резултатът е двуцифрен растеж на продажбите на Coca-Cola Zero Sugar в САЩ.

В Китай Coca Cola отчете „силен растеж“  що се отнася до Minute Maid Pulpy, а в Япония - в категориите кафе и чай, съобщава Bloomberg.

Сътрудничеството с местни знаменитости и дигиталният маркетинг помогнаха на Smartwater да се превърне във втората най-разпространена марка за вода в Индия.

Coca Cola потвърди прогнозата си за ръст от 5% на органичните продажби тази година.

Към този момент компанията очаква да капиталовите й разходи да достигнат около 2,2 млрд. долара в сравнение с прогнозираните преди това 2 млрд. долара.

Книжата на компанията са поскъпнали с 14% от началото на годината.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:43 | 13.09.22 г.
fallback