В четвъртък операторът на веригите заведения за кафе и понички Dunkin’ Brands Group отчете тримесечни финансови резултати, които не успяха да оправдаят очакванията на анализаторите.
Компанията, която се опитва да привлече клиенти на препълнения пазар за закуски и кафе в САЩ, увеличава продажбите в своите магазини с 1,5% през третото тримесечие, завършило на 28 септември, но все пак те остават под прогнозите за ръст от 1,7%, сочат данни от Refinitiv.
Въпреки това компанията повиши прогнозата си за годишна печалба на акция до диапазон 3,10-3,12 долара в сравнение с диапазона 3,02-3,05 долара на акция, съобщават от Bloomberg.
Нетните приходи нарастват до до 72,4 млн .долара, или до 86 цента на акция спрямо 66,1 млн. долара, или 79 цента на акция, година по-рано.


Ето къде няма вода във Варна днес
"Възраждане" при Радев: Ние, българите, искаме нови избори
Двама варненци на 26 и 27 години пребиха мъж за 150 лева
Заради Бюджет 2026 излизат на протест и в Гърция
Варненци сигнализират: Смъртта си има КПП, тук няма място да мине линейка
След протеста: Идват битки за честни избори, правосъдие и прозрачност във всичко
Страните от източния фланг на ЕС заедно ще търсят пари за отбрана срещу Русия
Българските производители на сурово мляко са най-засегнати от пазарни трусове
Как правилното офис обзавеждане повишава продуктивността на екипа?
Петролът удължава спада си и достигна най-ниското ниво от 2021 г.
Audi възражда легенда от 90-те години
Топ 10 на най-бавните коли от 0 до 100 км/ч
Maserati се отказа от 4-цилиндровия си мотор
Завръщането на Skoda Fabia RS зависи от успеха на друг модел
7 от най-красивите двигатели в историята
Костадинов повтори след срещата с Радев: Този парламент е изчерпан
Лавров коментира САЩ: Искат да поставят Европа на мястото ѝ
Част от столичен квартал остава без вода утре
Кола блъсна 15-годишно дете в столичния квартал "Хаджи Димитър"