В четвъртък операторът на веригите заведения за кафе и понички Dunkin’ Brands Group отчете тримесечни финансови резултати, които не успяха да оправдаят очакванията на анализаторите.
Компанията, която се опитва да привлече клиенти на препълнения пазар за закуски и кафе в САЩ, увеличава продажбите в своите магазини с 1,5% през третото тримесечие, завършило на 28 септември, но все пак те остават под прогнозите за ръст от 1,7%, сочат данни от Refinitiv.
Въпреки това компанията повиши прогнозата си за годишна печалба на акция до диапазон 3,10-3,12 долара в сравнение с диапазона 3,02-3,05 долара на акция, съобщават от Bloomberg.
Нетните приходи нарастват до до 72,4 млн .долара, или до 86 цента на акция спрямо 66,1 млн. долара, или 79 цента на акция, година по-рано.