fallback

Отчетът на Peloton успя да разсее част от опасенията на инвеститорите

Компанията ще остане фокусирана върху растежа

20:21 | 05.11.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Peloton Interactive даде прогноза за силен ръст на приходите през фискалната 2020 г. и отчете по-слаба загуба за тримесечието, отколкото анализаторите очакваха. По този начин тя разсея част от опасенията за цената на акциите след първичното ѝ публично предлагане през септември. Акциите поскъпнаха преди началото на търговията, пише Bloomberg. 

Приходите от продажби на Peloton ще бъдат в диапазона от 1,45 млрд. до 1,5 млрд. долара тази фискална година, посочи базираната в Ню Йорк компания за фитнес оборудване. Анализаторите прогнозират 1,39 млрд. долара, сочат данни, събрани от Bloomberg.

Фискалните приходи за първото тримесечие са 228 млн. долара - над два пъти повече спрямо година по-рано, надвишавайки очакванията на анализаторите за 199,4 млн. долара.

Peloton, която предлага велоергометъри и фитнес пътеки за упражнениякакто и приложение, базирано на абонамент за спортни класове на живо, заяви, че тримесечната й загуба е намаляла през първото тримесечие до 49,8 млн. долара, или 1,29 долара на акция, от 54,5 млн. долара, или 2,18 долара на акция, година по-рано. Анализаторите очакваха загуба от 114 млн. долара.

Основният абонамент за фитнес приложението на Peloton струва 39 долара на месец, а уредите започват от около 2000 долара. Подобно на много стартъпи, които станаха публични тази година, Peloton сподели пред инвеститорите, че ще остане фокусирана върху растежа, а не върху рентабилността. Не се очаква печалбата преди лихви, данъци и амортизация да бъде положителна до 2023 г.

Въпреки, че ценните книжа на компанията поевтиняват от 29 долара през септември до 20,75 долара през следващите седмици, 19 от 20-те анализатори, оценяващи акциите, препоръчват покупка, сочат данни, събрани от Bloomberg.

Основаната през 2012 г. компания се описва като „най-голямата интерактивна фитнес платформа“ в света. В презентация пред инвеститорите Peloton заяви, че фискалното второ и трето тримесечие са най-силните за растеж на приходите и абонатите, „когато печелим от продажбите за празници, новогодишните обещания и по-студеното време“.

Заедно с фитнес уредите си Peloton има приложение, което предлага програми за упражнения на потребители, готови да плащат месечна абонаментна такса за класове по йога, медитация и силови тренировки.

По-рано тази година Peloton придоби инженерната фирма от Силициевата долина Gossamer Engineering, за да ускори вътрешното разработване на продукти, твърдят запознати източници.

В началото на септември компанията стартира 30-дневен безплатен пробен достъп, който може да помогне за постигането на новогодишните фитнес цели на потребителите, пише в бележка до инвеститорите анализаторът на JPMorgan Chase Дъг Анмут.

Освен това Peloton планира да открие нови студия в Ню Йорк и Лондон и ще пусне нов продукт на търговско изложение на CES през 2020 г, твърди анализаторът на MKM Рохит Кулкарни.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:16 | 08.09.22 г.
fallback