fallback

L Brands оправда очакванията въпреки слабите продажби на Victoria’s Secret

Инвеститорите се надяват, че компанията ще успее да съживи борещата се марка и да запази добрите резултати при Bath & Body Works

13:55 | 21.11.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

L Brands публикуваха смесени резултати за третото тримесечие в сряда, като причина за това са намаляващите продажби на нейната марка за бельо Victoria’s Secret.

Печалбата на компанията съответства на очакванията въпреки малкото приходи. От L Brands заявиха, че печалбата за фискалната година ще съвпадне с предварително предвидения диапазон, съобщава CNBC.

Акциите на L Brands, които поевтиняха до близо 10-годишно дъно, увеличиха цената си с близо 4%. Te бяха достигнали 52-седмично дъно при цена от 15,80 долара на акция в сряда.

Инвеститорите се надяват, че компанията, която има пазарна стойност от 4,4 млрд. долара, ще намери начин да съживи борещата се марка Victoria's Secret и да запази добрите резултати при по-бързоразвиващата се марка Bath & Body Works. Но резултатите от третото тримесечие показаха малко доказателства в подкрепа на това

Нетната загуба на компанията е нараснала до 252 млн. долара, или 91 цента на акция, в сравнение със загуба от 42,75 млн. долара, или 16 цента на акция, за същото тримесечие преди година.

Като изключим еднократните артикули, L Brands има печалба от 2 цента на акция в съответствие с оценките на анализаторите, според проучване на Refinitiv.

Продажбите са намалели до 2,68 млрд. долара от 2,78 млрд. долара преди година и са малко по-ниски от очакванията на анализаторите за 2,69 млрд. долара.

Victoria’s Secret оотбелязва спад в продажбите на своите артикули, тъй като жените все по-често избират марки бельо като Adore Me, Lively, ThirdLove и Aerie на American Eagle.

„Съществува силно вярване в компанията, че ние имаме нужда да се развиваме“, казва Джон Мехас, който беше обявен за изпълнителен директор на марката, след като Ян Сингър напусна по-рано тази година. Мехас направи тези коментари в деня на инвеститорите на L Brands през септември, когато компанията обсъди усилията, които ще положи за възобновяване на продажбите.

През октомври L Brands съкрати 50 служители от персонала на централата си, а ръководителят на отдела за бельо, заемащ тази позиция от повече от 16 години, се оттегли. Оставката на Ейприл Холт последва редица други напускания от най-високото ниво на ръководството на Victoria’s Secret, включително на бившия главен маркетинг директор Едуард Разек.

Междувременно някои анализатори предположиха, че растежът на Bath & Body Works е достигнал своя пик. През третото тримесечие продажбите на магазините на марката са нараснали с 9%, но това е по-слаб ръст от увеличението с 13% за същия период през миналата година.

Компанията заяви, че очаква печалбата на акция за четвъртото тримесечие на 2019 г. да бъде около 2,00 долара, което ще доведе до годишна коригирана печалба на акция от около 2,40 долара. L Brands по-рано очакваха печалбата за фискална 2019 г. да варира между 2,30 долара и 2,60 долара на акция.

С новата прогноза акциите на L Brand отбелязаха ръст в сряда, но от началото на годината те още отчитат поевтиняване с над 30% и натискът върху Лесли Уекснър, председател и изпълнителен директор на L Brands, нараства. Уекснър е най-големият акционер в компанията с дял от 17%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:23 | 13.09.22 г.
fallback