fallback

Carlsberg обяви първи спад на приходите си от две години

Компанията очаква потреблението на бира да се свие още повече

13:49 | 30.04.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Carlsberg предупреди, че потреблението на бира ще се свие допълнително и отчете първия спад на тримесечните си приходи от продажби от две години.

Последното се случи, след като блокадите в държавите по света доведоха до по-малко търсене, тъй като много барове и ресторанти са затворени заради пандемията на Covid-19, пише Bloomberg.

Приходите за първото тримесечие са се свили със 7,4% на органична база, достигайки 12,9 млрд, крони (1,9 млрд. долара). Анализаторите очакваха 12,8 млрд. крони. Carlsberg твърди, че обемите ще се свият още през второто тримесечие, след като през първото се понижиха с 1,1%.

След години на пестеливост от страна на главния изпълнителен директор Сес‘т Харт, който възнамеряваше да инвестира част от спестяванията в маркетингови инициативи, Carlsberg се завръща към свиването на разходите.

Азия се превърна в един от ключовите пазари за растеж за главния изпълнителен директор, но влиянието на коронавируса помрачи бъдещето на компанията в региона. По-рано този месец Carlsberg се отказа от финансовите си цели за тази година.

Миналата седмица конкурентът ѝ Heineken разкри част от краткосрочните рискове, с които се сблъскват пивоварите, и също оттегли прогнозата си за 2020 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:47 | 13.09.22 г.
fallback