fallback

Глобалните продажби на McDonald's се подобриха през третото тримесечие

Специалните промоции подкрепиха бизнеса на компанията

17:02 | 08.10.20 г.

Глобалните продажби на McDonald’s са се подобрили през третото тримесечие спрямо второто, а на годишна база са спаднали с 2,2%, след като поръчките на гишетата за автомобили са скочили, а специалните промоции са довели до двуцифрен ръст на продажбите през септември, обяви компанията, цитирана от Ройтерс.

Сравнимите продажби са се свили с близо 24 на сто спрямо предходното тримесечие, тъй като ресторантите бяха затворени, а американските потребители си стояха вкъщи в ранните месеци на пандемията.

Предвид несигурността по-рано тази година заради Covid-19 и влиянието му върху операциите, базираната в Чикаго верига за бързо хранене органичи разходите си за реклама, но сега започна да използва маркетинг бюджета си за национални кампании.

В средата на септември тя започна промоция за ограничен период от време с рапъра Травис Скот. Освен това добави Spicy Chicken McNuggets и предложи специални оферти за Националния ден на чийзбургера.

Глобалните резултати бяха подкрепени от положителния импулс в САЩ, където продажбите в обектите, отворени от поне година, нараснаха с 4,6% през тримесечието, което завърши на 30 септември.

Въпреки това продажбите във Франция, Испания, Германия и Великобритания се забавиха.

В сряда бордът на директорите на McDonald’s одобри 3% увеличение на тримесечния дивидент за акционерите до 1,29 долара за обикновена акция.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:06 | 08.09.22 г.
fallback