fallback

COVID ще промени и коледния шопинг в САЩ

Само 45% от американските потребители планират да посетят търговски център този сезон

20:37 | 09.10.20 г.

За повечето американци този празничен шопинг сезон няма да е какъвто беше. Само 45% от американските потребители планират да посетят търговски център този сезон, в сравнение с 64%, които са пазарували в мол миналия ноември и декември, според проучване на Международния съвет на търговските центрове, цитирано от Bloomberg.

Прогнозата е нов удар за американските молове, които вече бяха сериозно засегнати от пандемията, която блокира икономиката, промени навиците на пазаруване и накара хората да избягват многолюдни места. Десетки търговци в търговски центрове подадоха молби за несъстоятелност тази година, включително J.C. Penney и J. Crew.

Тази година ще наблюдаваме увеличаване на електронната търговия, а покупките ще бъдат разпределени за по-дълъг период. Повече от три четвърти от анкетираните очакват тази година да започнат да пазаруват по-рано от обичайното.

Въпреки това около осем на всеки 10 души споделят, че ще посетят физически магазин за своите покупки за празниците. Повече от половината от анкетираните планират да купуват повече от малки търговци, пострадали най-силно от COVID пандемията.

Обикновено моловете блестят по време на празниците, като се превръщат в любими места за събиране и срещи, където семействата могат да разглеждат магазини, да похапват и да си правят снимки с Дядо Коледа.

Но според доклад на ICSC, в който са участвали 1004 американски граждани от 28 до 30 септември, т.нар. бейби бумъри чиято възраст (над 60 г.) ги излага на по-висок риск от коронавирус, е най-малко вероятно да посетят мол през този празничен сезон.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:48 | 11.09.22 г.
fallback