fallback

Burger King се ребрандира за първи път от над 20 години

Компанията смята, че е време за промяна след подобренията, които прави в продуктите си

17:38 | 07.01.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Burger King направи редизайн на своя бранд, включително на своето лого, на опаковките на храните и ресторантите си, за да отрази подобрения като премахването на консервантите, обяви веригата за бързо хранене, цитирана от Ройтерс.

„Направихме много по отношение на качеството на храната и преживяването“, коментира Фернандо Мачадо, глобален маркетинг директор на Restaurant Brands International, която притежава Burger King. „Усетихме, че ако облечем всичко това с подобрение на нашата визуална идентичност, това ще ни помогне да подскажем на потребителите, че това е марка, която се развива“, заяви той.

Това е първото ребрандиране на Burger King от повече от 20 години и включва ново лого със заоблен шрифт, което отразява формата на нейните бургери и други части от менюто.

Цветовете (кафяв, червен и зелен) са намигване към използването на свежи продукти и изпичането на месото на огън, посочва компанията.

По-рано тази година Burger King обяви, че ще премахне всички изкуствени цветове и консерванти от прочутите си Whopper бургери, тъй като залага все повече на здравословни опции, за да следва потребителските вкусове.

Прочутият талисман на компанията – The King, няма да бъде премахнат, въпреки ребрандирането.

„Обичаме го такъв, какъвто е“, посочва Мачадо.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:56 | 14.09.22 г.
fallback