fallback

Спайдър-мен оглави боксофис класацията в САЩ и Канада за шести уикенд

Филмът се прицелва в третото място за най-печеливши филми в историята на местно ниво

10:04 | 31.01.22 г. 1
Автор - снимка
Редактор

„Спайдър-мен: Няма път към дома“ е боксофис силата, която не може да бъде задмината.

Филмът по комиксите за супергероя излезе по кината през декември и всеки уикенд, с изключение на един, е начело на боксофиса в САЩ и Канада, включително изминалия, пише Ройтерс. В седмия си уикенд от премиерата „Няма път към дома“ отново зае първо място в класацията, оставяйки след себе си „Писък“ и „Ела, изпей 2“.

В двата почивни дни поредният филм от серията за Спайдър-мен събра 11 млн. долара, което обаче е със 17% по-малко от сумата предишната седмица. С това общите приходи от продажби в САЩ и Канада достигнаха 735 млн. долара, с което филмът запазва четвъртото си място в класацията за най-печеливши филми в историята на местно ниво.

В момента „Няма път към дома“ е на 25 млн. долара от това да измести „Аватар“ от третото място по този показател. За филм, излязъл през пандемията, би било трудно да събере още 25 млн. долара от продажби на билети, тъй като е по кината вече почти два месеца. Но както показва последният уикенд, „Няма път към дома“ не е обикновен филм и нищо чудно да успее да измести научната фантастика на Джеймс Камерън от 2009 г. от третото място. Едва ли обаче ще успее да направи същото в световната класация, където „Аватар“ е събрал 2,802 млрд. долара.

В международния боксофис „Спайдър-мен: Няма път към дома“ стана един от малкото филми, задминали границата от 1 млрд. долара през пандемията. По-впечатляващото е, че успя да направи това, без да бъде излъчван в Китай – най-големия кинопазар в света. С продажби за 1,74 млрд. долара на световно ниво „Няма път към дома“ заема шесто място сред най-печелившите филми в историята.

Иначе в класацията в САЩ и Канада този уикенд, при липсата на нови премиери, „Писък“ отново зае второто място със 7,3 млн. долара приходи от продажби, което обаче е със 40% по-малко спрямо предишния уикенд. От дебюта си насам на местно ниво филмът е събрал 62,1 млн. долара, което все пак е добре предвид факта, че продукцията струва 25 млн. долара.

Анимацията „Ела, изпей 2“ се озова на 3-то място с 4,8 млн. долара. Мюзикълът, който дебютира около Коледа, е генерирал впечатляващите 134,5 млн. долара досега, което го прави най-печелившата анимация през пандемията.

Друго заглавие на Universal – романтичната драма „Изкупителна любов“ спечели 1,85 млн. долара, което е с 48% по-малко от премиерата си, и зае четвъртото място.

Kings Man: Първа мисия“ на Disney и 20th Century оформя топ 5, събирайки 1,8 млн. долара през уикенда. След шест уикенда по киното лентата е спечелила 34 млн. долара в Северна Америка и 114,4 млн. долара на световно ниво.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:30 | 13.09.22 г.
fallback