IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Собственикът на Lanvin си търси следващата цел за придобиване

Дружеството се опитва да увеличи продажбите си в САЩ и Китай

17:07 | 11.07.22 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg</em></p>

Снимка: Bloomberg

Китайската Fosun International търси ново попълнение на колекцията си от модни брандове, които включват Lanvin и St. John Knits – сигнал за устойчивостта на луксозния сектор въпреки високата инфлация и опасенията за рецесия, съобщава Bloomberg.

Първо, Fosun цели да изкара Lanvin на борсата в Ню Йорк чрез компания тип „празен чек“ през октомври или ноември, коментира Джоан Чен, председател и главен изпълнителен директор на Lanvin Group. Потенциално придобиване ще се случи след това, „в идеалния случай следващата година“, каза тя в интервю, добавяйки, че „не бързаме“.

Lanvin е дом на едноименния френски модем бранд, както и на италианския производител на обувки Sergio Rossi, австралийската марка бельо Wolford, американския производител на женски дрехи St. John Knits и италианската марка за мъжки облекла Caruso. “Оглеждаме се за добри цели на пазара“, каза ЧЕН.

Компанията се опитва да увеличи продажбите си в САЩ и Китай, докато в същото време добавя нови продуктови сфери и се диверсифицира отвъд европейските брандове и сред по-младата аудитория. Китайският конгломерат Fosun купи контролен дял в Lanvin през 2018 г. и продължава да добавя нови брандове оттогава насам.

Покупката може да последва модела, установен от придобиването на Sergio Rossi от Lanvin миналата година, което ѝ позволи да засили предложенията си с аксесоари, заяви съглавният оперативен директор Дейвид Чан. Компанията проучва сфери, сред които са грижа за красотата и кожата, каза той.

Чен казва, че е уверена, че богатите потребители в цял свят ще продължат да харчат въпреки влошаващите се икономически условия. „Този сегмент е доста устойчив“, казва тя, посочвайки „много стабилните доходи“ на купувачите на луксозни стоки.

В изявление от понеделник Lanvin заяви, че приходите за 2021 г. са се увеличили с 39%, включително продажбите от Sergio Rossi, след като брандът бе напълно придобит през второто полугодие. Lanvin „върви добре“ към постигането на печалба преди данъците, обезценяването и други ефекти до 2024 г., както е планирано, каза компанията. В понеделник тя подаде и заявление за регистрация към Комисията за ценните книжа и фондовите борси.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:35 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още