Американската компания Walt Disney тества първата голяма промяна в дизайна на своите магазини от седем години насам, добавяйки интерактивни преживявания и стрийминг на живо от нейните тематични паркове, за да привлече потребителите, изкушени от онлайн пазаруването, предава Ройтерс.
Най-голямата развлекателна компания в света пуска и нов уебсайт за пазаруване днес, обявиха нейни директори в интервюта. Всичко това е пореден отговор на спада на посещенията на физическите магазини в индустрията за търговия на дребно.
Продажбите на играчки, дрехи и друг мърчъндайз са единият от начините, по които Disney генерира приходи от своите популярни герои и предизвиква лоялността на феновете. Физическите магазини на Disney са важна част от тези продажби.
"Знаем, че трябва да засилим и подобрим преживяването, което предлагаме както във физическите, така и в онлайн магазините, тъй като търговията се променя“, посочва изпълнителният вицепрезидент на Disney по търговията на дребно Пол Гейнър.
Disney разшири своята мрежа от магазини на дребно през годините и в някакъв момент продаде своите търговски обекти в САЩ и Канада. През 2008 г. тя си ги откупи обратно и в момента има 340 магазина по целия свят.
В обновените магазини децата могат да се бият с Дарт Вейдър на огромен видео екран или да се докоснат до други герои на Disney, Pixar, Marvel или „Междузвездни войни“. Служителите в магазините ще могат да съдействат в случаите на деца, които имат рожден ден. На същия екран ще се появяват новини на живо от парадите в тематичните паркове на Disney.
Новите магазини ще имат по-малка колекция от продукти, а служители и знаци в обекта ще насочват посетителите към доста по-големия избор на уебсайта на компанията. Онлайн селекцията в shopDisney.com включва нови продукти за възрастни от луксозни марки като Coach и Ethan Allen Interiors, както и повече ексклузивни продукти, продавани в тематичните паркове.
Магазините и уебсайта ще бъдат проектирани така, че да подчертават четирите основни франчайза на Disney. Идеята е тествана в два от магазините в Калифорния, както и в Япония и Шанхай. Обектите в Мюнхен и Маями ще бъдат променени според новия план по-късно тази година.
Магазините са част от подразделението за потребителски и интерактивни продукти на Disney, което генерира 1,4 млрд. долара оперативна печалба за деветте месеца до 1 юли. Сумата възлиза на 11% от общата печалба на компанията. Disney не разкрива подробности за приходите на магазините.


Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Покровск: Градът, който промени войната в Украйна
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
Спират камионите през „Капитан Петко войвода–Орменио“
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert