fallback

Преоткриха ли българите биокозметиката?

Надяваме се държавните организации да ни помагат да разширим пазара на продуктите си в чужбина, посочи Силвия Павлова от компанията Wooden Spoon

12:26 | 17.07.20 г.

Една от причините продуктите на Wooden Spoon да са повече на фокус в момента, е, че хората може би имат малко повече свободно време и обръщат внимание на етикетите. Това каза Силвия Павлова, съосновател и управляващ партньор на компанията за биокозметика Wooden Spoon, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria в рубриката “Bloomberg TV Bulgaria Интервю”. 

“По принцип ние не сме масов бранд и продуктите ни се купуват от хора, които усилено четат етикети и избират по-чиста грижа. Предимно продуктите ни се употребяват майки, когато им се родят деца, и започват да се интересуват повече какво слагат на кожата си. Някак си имаш повече време да се разровиш в етикета и съставките. Това автоматично насочва потребителите и към нас”, обясни тя. 

По думите на Павлова един от продуктите, които са набрали популярност сред потребителите по време на пандемията, е спреят за почистване на ръце. 

"Много често дезинфекциращите продукти нараняват кожата. Ние преди няколко години пуснахме хибриден продукт - той е комбинация от спирт и 15% масла. Търсенето му много се засили, тъй като при ежедневното пръскане на ръцете е хубаво после да се подхранят и възстановят”, посочи експертът.

Павлова разкри, че този продукт се е оказал доста печеливш за тази година, въпреки че е бил пуснат съвсем случайно и не е бил замислен за подобна ситуация.

Съоснователят на компанията Wooden Spoon подчерта, че тяхната биокозметика намира своя пазар както в България, така и в чужбина, но успехите в нашата страна повече радват екипа. 

“Успехът в България е много сладък. Българите много обичат да ни пишат, понякога по средата на вечерта. Това съобщение се принтира, показва се на всички, то е голяма гордост“, коментира тя.

По думите на Павлова много ценени в чужбина са слънцезащитните продукти, които имат своите почитатели особено в скандинавските страни. В България са предпочитани продуктите за красота. „Емоционално тук сме много по-свързани”, каза тя.

Съоснователят на компанията Wooden Spoon се надява, че държавните организации, които намират пазар на българските продукти в чужбина, ще продължат да помагат при реализирането на новите им проекти.

Как работи по време на пандемията екипът на Wooden Spoon? Какви са плановете при евентуална втора вълна на коронакризата? Ще се преориентира ли компанията към продукти с по-нисък ценови клас?

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на рубриката “Bloomberg TV Bulgaria Интервю” вижте тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:32 | 12.09.22 г.
fallback