fallback

Производителят на часовници Hublot разчита на Китай за ръста на приходите си

Страната може да помогне за увеличаването на приходите от продажби, докато в редица пазари в Западна Европа магазините са затворени

22:00 | 25.01.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Швейцарският производител на луксозни часовници Hublot, част от френската група LVMH, очаква приходите му от продажби да нараснат с 15 до 20% през 2021 г., подкрепени от Китай. Прогнозата е след една трудна 2020 г. и след изпълненото с предизвикателства начало на новата година, а новината беше обявена лично от главния изпълнителен директор, предава Ройтерс.

През миналата година приходите от продажби на швейцарската компания се свиха, тъй като магазините бяха затворени заради блокадите за овладяване на пандемията, а туризмът, който е важен двигател на продажбите в индустрията, се срина.  

Някои компании, които имат силно присъствие в континенталната част на Китай, спечелиха от възстановяването на търсенето. Сред тях е Richemont, която се върна към растежа през последното тримесечие на 2020 г.

„За Hublot очакваме 15-20% растеж на приходите тази година.... В Китай все още имаме голям потенциал, така че там очакваме силен растеж от 30-35%“, коментира главният изпълнителен директор Рикардо Гуадалупе.

По думите му увеличението на приходите през последното тримесечие е било по-голямо от това за третото както за Hublot, така и за целия бизнес на LVMH с часовници и бижута. LVMH, най-голямата група за луксозни стоки в света, се очаква да обяви годишните си финансови резултати във вторник.

Гуадалупе твърди, че растежът е дошъл от континенталната част на Китай, а в Макао също се наблюдава подобрение от октомври насам. В Хонконг ситуацията все още е по-сложна заради политическата ситуация, но в Япония и Близкия изток бизнесът се представя добре.

„Западна Европа остава труден пазар заради липсата на туристи“, коментира Гуадалупе. Магазините са затворени заради рестрикциите, свързани с Covid-19, а това засяга продажбите в Швейцария, Германия, Нидерландия и Обединеното кралство.

Изпълнителният директор посочва, че брандът иска допълнително да опрости дистрибуционната си мрежа през следващите няколко години и ще отвори по-малко нови магазини в големи градове в Китай през тази година.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:20 | 12.09.22 г.
fallback